Ja idd. Ik moet er niet aan denken om nu met blote benen te lopen, maar heel vreemd is dat niet dus zoon mag dat gerust. Maar slippers en sandalen mag hier ook niet meer, ze moeten dichte schoenen aan en een jas of vestje meenemen.
Mijn dochter en ik hebben wat jouw zoon met korte broeken heeft met slippers en sandalen. Die dragen we het liefst tot de eerste sneeuwbui. Ik vind het qua temperatuur nog niet echt koud dus sandalen en slippers kunnen wat mij betreft nog wel
Gister jurkje met korte mouw en legging daarover een vestje voor op de fiets Vandaag jurkje lange mouw met legging en vestje voor op de fiets (het waait hier behoorlijk op de vlakte het is maar 16° en het regent steeds dus vandaar de lange mouw)
De oudste (6 jaar) jurkje met korte mouwen + Zomerjas. De middelste (4jaar) korte broek en shirt korte mouw + Zomerjas De jongste (2 jaar) lange broek, shirt korte mouw + zomerjas. Het is 17 graden. Zelf draag ik ook nog jurkje korte mouw zonder legging/panty
Oudste lange broek en shirt korte mouwen Dochter rokje, legging en shirt lange mouwen Jongste korte broek en shirt korte mouwen Alleen de jongste kwam met jas aan de school uit, andere twee vonden het te warm voor een jas.
Mijn dochter kiest zelf. Afgelopen week wisselde dat erg: van een zomerjurkje met sandalen tot een spijkerbroek met korte mouw en sandalen. Vandaag een dun tussenjurkje met lange mouwen en legging eronder. Morgen zien we wel weer. Ze vraagt zelf wel altijd wat voor weer het wordt.
Mijn dochter heeft het altijd warm... dus laagjes. Jurkje met legging en spijkerjas, rokje met kniekousen en longsleeve en spijkerjas, flaired pants (lange broek) met T-Shirt en spijkerjas. Leggings, sokken, jasjes kunnen uit. Maar is ‘s ochtends wel prettig.
laagjes, lange broek, tshirt, vestje en zomerjas. Als het in de loop van de dag warmer wordt kan het vestje of de zomerjas uitblijven. Dochter had vandaag, trainingsbroek, tshirt, vestje van haar trainingspak en daaroverheen een spijkerjack. Toen ze om half 12 uit de peuterspeelzaal kwam kon het spijkerjack uitblijven en thuis kon het vest ook uit.
Hier ook, slippers en sandalen is over met dit weer en zomerjas of spijkerjack moet mee. Als ze in de ochtend de deur uit gaan is het pas 14 graden buiten.
Mijn dcchter ( groep 3) kwam afgelopen woensdag met blote benen uit school. Ze had gym gehad en dan moeten ze even kort douchen en ze had geen zin om haar legging aan te trekken dus kwam enkel met een rokje naar buiten en dan in combinatie met opgetrokken sokken in gympen zag dit er erg charmant uit Ik stond met een paraplu in de stromende regen maar dat vond ze niet belangrijk.
Mijn dochter is vanmorgen zelfs al met een “ dunnere” winterjas gaan fietsen. Moet ook een aardig eind fietsen en dan is het gewoon fris en ze is ook een enorme koukleum. Gisteravond liep ik buiten met de hond met mijn zomerjas maar was toch wel frisjes
Lange broek en t-shirt. En 's ochtends nemen ze een zomerjas of trainingsjasje mee. Als het ietsjes kouder wordt, kan er nog een vestje over het shirt heen, die kunnen ze dan in de loop van de dag uitdoen.
Gisteren hadden ze een lange broek, hemd, shirt korte mouw en zomerjas aan. Klaagden na school allebei dat ze het koud hadden (gehad). Vandaag: lange broek, hemd, dunnere longsleeve, tussenjas.
Mijn dochter had vanochtend een spijkerbroek, een shirt met lange mouwen, dichte schoenen en een zomerjas aan. Bij de poort had ze het koud, dus heeft ze snel een tussenjas aangetrokken.
Nou deels eens. Ik trek wel grenzen. Zo was het hier gisterochtend 11 graden, nou dan blijven de slipper en korte broek toch echt in de kast. Hier hebben ze echt al wel weer lange broeken aan. Shirt met korte of lange mouw.
Gewoon ongeveer wat ik zelf ook aandoe? Tot en met gister korte mouwen maar wel met een hemd eronder. Vandaag allebei lange mouw. Lange broek en jas/vest aan. 't Is nu wel echt herfstweer. Sandalen heb ik opgeruimd.
Softshelljas met dit weer allebei, mijn zoon heeft al een capuchontrui, spijkerbroek en sneakers aan. Mijn dochter een t-shirt met korte mouwen, spijkerbroek en sneakers. Zij heeft het snel warm, mijn zoon heeft het snel koud. T/m woensdag had ze een capribroekaan met slippers. Ze moeten het zelf weten. Als het te koud is bedenken ze zich de volgende dag wel om wat warmers aan te trekken.