Wij hebben een samsung en ben er zeer tevreden over. Hij is echt water besparend. Hij weegt het wasgoed en aan de hand daarvan bepaalt de wasmachine hoeveel water hij moet gebruiken. De samsung is bijna hetzelfde als de LG van de link, alleen heeft de samsung 1400 toeren.
Beko is een Turks merk en echt super, vind ik. Ik heb in Turkije gewoont en daar hadden we álles van Beko. De airco's, koelkast, afwasmachine, wasmachine, droger en ga zo maar door! Alles doet het super en het is betaalbaar, hele goede service (in Turkije dan toch, haha) en ze hebben veel keus. Nu in Nederland heb ik ook alles van Beko en ben weer heel erg tevreden. Ik wil niks anders meer.
Wij hebben een wasmachine van nordland. Hij is nu anderhalf jaar en volgende week komt er al een monteur langs. Er zit een fout in het systeem waardoor hij er elke keer mee stopt. Vind het niet normaal voor een machine van anderhalf jaar oud.:x Geen nordland meer voor ons dus. Liefs Dyja
Wij hebben een Miele tweedehands gekocht (toen ie 3 jaar oud was voor 200 euro) en hij doet het nu al 5 jaar helemaal zonder problemen, zijn er super tevreden over! Succes!
Wij hebben een wirlpool, ben dr wel tevreden over, nog nooit wat mee gehad, hebben hem ongeveer 3 jaar.. Hiervoor hadden we een Indesit, alleen maar problemen mee gehad..
Ik heb er een van LG. Echt geweldig ding. Weegt voor iedere wasbeurt en heeft een apart" ophangsysteem" waardoor ze langer mee schijnen te gaan. Daar komt bij dat er 7kg in kan wat meer is dan in de gemiddelde machine.
Wij hebben net een nieuwe zanussi gekocht: 1400 T/Min; 6kg was; Energieklasse A+; resttijd aanduiding (erg handig) => voor 450 EUR (was wel promo)! Mijn vorig toestel was ook een Zanussi. Is meer dan 10 jaar meegegaan zonder problemen! Zanussi is prijs/kwaliteit heel erg goed!
Een Asko, is een Zweeds merk, niet goedkoop, maar wel goed. Hiervoor hadden we een Bauknecht, dat ding had vaak kuren en al aardig snel, dus dit keer wou ik echt een goede die wat kan hebben.
ik heb een indesit, heel goedkoop (net 300 geloof ik), maar echt een topding (al 5 jaar, nooit iets mee gehad) Miele schijnt superduurzaam te zijn, maar ook 5x zo duur als die van mij...
Wij hebben nu een Miele en bevalt super! Hiervoor hadden wij een Indesit (gekregen van ouders toen we gingen samenwonen) in principe niets mis mee maar Miele vinden ik prettiger
een EDY..... wat voor merk dat ook maar moge zijn hij heeft al wel 2 x dynamo stuk gehad a 80,- per stuk... maar goed, daar heb je geen nieuwe voor, hij draait al 5 jaar en hebben hem gekeregen van mijn ouders toen we het huis uit gingen!
Wij hebben ook een Miele, puur omdat ie qua energielabel erg zuinig is, kort programma en overhemden programma heeft.. Erg handig!
Wij hebben een Candy, wast prima schoon! We hebben m nu 2 jaar....daarvoor 5 jaar een Brandt gehad, nou ik snap waarom die failiet zijn!!!!
Wij hebben een Miele en zijn zeer tevreden. Hij was trouwens iets van 850 euro toen (twee jaar terug) en misschien, als je goed zoekt, vind je ze nog wel goedkoper...
AEG-Electrolux - LAVAMAT 14840 TURBO, Was/droogautomaat met LCD scherm voor startuitsel en looptijdindicatie. Te bezichtigen in het Home Center of the Brands Deze hebben wij; een was-droog combi. Gekregen van mijn oma toen onze kleine geboren werd (ze heeft af en toe van die uitspattingen, sommigen dus in ons voordeel haha). Wij zouden zo'n duur ding noooooit gekocht hebben, maar een ideaal ding is het wel. Kan extra veel was in, en is dus ook een droger.