Mijn eerste wasmachine was een Zanussi....Die had ik 5 jaar toen het ding het met een knal begaf... Ik was de keuken aan het schoonmaken, een van mijn katten stond achter mij, toen ik ineens een enorme knal hoorde (bleek trouwens de stop in de meterkast te zijn die eruit geknald was). Het stonk ook heel erg. Kortsluiting in de wasmachine. Mijn kat was zo geschrokken dat hij omhoog sprong en binnen no-time in de woonkamer zat. Het arme beest... Toen moest ik heel snel een andere wasmachine kopen, maar ik had daar toen niet zo veel geld voor. Dus werd het een Indesit (door sommig mensen genoemd In-de-shit). Echter, mijn Indesit doet gelukkig al weer heel wat jaartjes goed zijn best voor mij. Hopelijk blijft 'ie dat ook nog heel wat jaartjes doen . Ik zag laatst bij een winkel nog wel een hele mooie superdeluxe wasmachine (weet niet meer welk merk, volgens mij een LG). Een hele grote vulopening en niet de standaard saaie witte kleur, maar een mooie donkergrijze kleur.
nordland bovenlader en ik ben niet helemaal tevreden. mijn was gaat snel pluizen enzo ondanks binnenstebuiten wassen enzo.
Ik heb zelf deze. Samsung WF 7604 wasmachine vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt Ben er erg tevreden over, zeker omdat ik zelf mn twijfels had bij een goedkopere wasmachine. Hiervoor Miele gehad. Ben zeer tevreden over de samsung omdat er veel functies opzitten en het een goede wasmachine is gezien kwaliteit/prijs verhouding. De uitgestelde timer functie vindt ik IDEAAL!! door de weeks hoef ik die functie niet te gebruiken maar in het weekend is het erg handig, stel hem dan zo in dat als ik wakker wordt ik de was gelijk op kan hangen ipv erop hoef te wachten voor we weg moeten. Heerlijk
Ik heb een AEG en ben er super blij mee! Mijn ouders hebben ook altijd AEG gehad, en nooit problemen mee gehad en gaat zeker zolang mee al seen Miele alleen is goedkoper ! Bij Miele betaald je echt alleen zoveel voor de naam is mijn mening.
Luxor, niet tevreden.. hebben hem amper 3 jaar en de lagers zijn defect.. monteur geweest, maar de service is ook niet al te best.. doe nu al 3 weken zonder..
Wij hebben 2 jaar geleden een Zanussi zowel wasmachine als droger van schoonouders cadeau gekregen. Hadden dus niets te zeggen maar tot nu toe wel tevreden mee en is ook nog eens energiezuinig
Hier ook een miele.. zowel de wasmachine als de droger.. Beiden kunnen 6kg wasgoed aan.. Dus best grote wasjes.. We hebben hem nu 7 jaar in gebruik.. Sinds een paar maanden sluit de deur niet goed als je hem dicht doet.. een extra zetje en dan begint het programma wel en de deur sluit dan alsnog.. VOor de rest geen klagen!
Nou ja, mijn zusje ook al... Geen Brandt kopen dus.. Ik heb nu een Bosch Logixx 8 kg trommel, echt een heel fijn ding met redelijk korte programma's. Als ik een gewone was draai (40 graden) doet hij er 1uur/20min over. Het kreukvrije programma doet er zelfs maar 45 minuten over en dan nog is de was superschoon! Mijn oude wasmachine (die 12 jaar oud was toen hij het begaf in de kraamweek van Jelle) deed ruim 2 uur over een gewone was... Dat was een Marijnen en dat was ook echt een goed ding, nooit wat aan gehad en hij is toch ook een keer of 4 mee verhuist.
Wij hebben een Beko. Deze hebben we 8 jaar geleden gekocht voor volgens mij 350 gulden ( ja was nog gulden tijdperk ) En hij bevalt super. Mocht deze kapot gaan, dan ga ik zeker weer voor een Beko
haha wij zijn begonnen met een candy, na een paar jaar knalden de lagers eruit. toen een brandt, is ons aangesmeerd als zeer goede machine! en was nog eens duur ook. ook een en al ellende mee gehad dus nu een miele, en met 10 jaar garantie. maar ben er zo blij mee. kregen ook nog eens bijna 100 euro terug van het water, en nog een leuk bedrag van de energie. zit hem denk ik toch daarin, terwijl we dat jaar ook nog gezinsuitbreiding kregen incl. extra wasjes. dus dat ding is dus echt zuinig, en was goed en we hebben ook een vaatwasser van miele, waar een barstje zat in de waterbeveiliging. kwam netjes een monteur, en echt een nette monteur! niet zo`n vieze stinkende, maar eentje in nette schone werkkleding, rook ook lekker en zeer beleefd en alles werd nagekeken gelijk. plus pakket schoonmaaktabletten enzo. en dat is ook een van de pluspunten van miele, de zeer goede service en ook al is je machine 12 jaar, heb meegemaakt dat ze zelfs dan nog goede service geven. een reparatie kan, maar hun vinden ook dat een machine dan nog niet kapot zou moeten zijn en komen als het toch zo is met een mooie aanbieding eventueel. dat doet geen enkele andere fabrikant.
Wij hebben een Marijnen en die gaat al 8 jaar mee. Nog nooit problemen mee gehad. Het was niet eens zo'n dure wasmachine. Ik meen rond de 350,00. Je kan ook pech hebben met wasmachines. Miele schijnt hele goed wasmachines te verkopen, maar mijn ouders hadden daar weer pech mee. Die ging maar 1,5 jaar mee...
we hebben al 6 jaar een bauknecht, nog nooit iets mee gehad en hij heeft ook een verhuizing (die niet erg zachtzinnig ging) zonder troubles overleefd. Perfect
Hier al 10 jaar een bauknecht zonder enig mankement, deze heeft inmiddels ook al 4 verhuizingen overleefd.
Toen wij naar Amsterdam verhuisden namen we onze Miele (was- en droger) mee. Het was zo veel werk om die zware dingen door ons kleine trappenhuisje naar boven te krijgen dat mijn man er heel erg tegenop zag om ze weer naar beneden te krijgen. Een kennis van een vriend hielp mee toen we van Amsterdam naar Utrecht verhuisden een jaar later, en hij hoorde van onze wasmachine en zei: ik heb nog een hele goede wasmachine, hij doet het prima! is iets kleiner, maar overbodig (ivm samenwonen). Wij stemde in, lieten onze Miele wasmachine én Miele droger in het huis achter ? nu denk ik: wie doet zoiets nou) en later op de dag maaktte we kennis met onze nieuwe wasmachine: een Candy Super klein, smerig, slecht was systeem en regelmatig centrifugeerd hij niet goed. De nieuwe bewoners zullen vast wel blij geweest zijn toen ze ontdektten dat er bij hun nieuwe huurhuisje een mooie wasmachine en droger zaten.
wejooooo een candy voor een miele, hihihi ja en zeker dat die blij waren , je had het nog beter te koop kunnen zetten op mp en dan zelf laten afhalen en moet je er gelijk in geven die dingen zijn loeiiiizwaar, ik wou hem naar boven, mijn man had bijna ruzie met zijn broers
ja we hadden het zeker op MP moeten zetten! maar we hebben op de dag van verhuizen deze beslissing gemaakt. er gaat geen dag voor bij dat ik de wasmachine aanzet en mn Miele mis
Heb ff gekeken, weet dat niet uit mn hoofd *oeps* Een wirlpool en ben zeer tevreden! T komt er bijna elke dag (we hebben ondanks dat ik zn naam niet weet, een innige relatie) schoon uit!