Watvoor merk wasmachine heb je? en ben je tevreden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamavyas, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hier AEG zowel wasmachine als droger. Gaan inmiddels 9 jaar mee (bijna elke dag in gebruik) en geen centje pijn. Nog nooit problemen mee gehad.

2. Wasmachine en droger beide van Siemens, die hebben we nu bijna 3 jaar. Het is nog ff afwachten hoe lang ie meegaat. Ben er wel heel tevreden mee. Mijn ouders hadden ook altijd siemens en tussendoor gingen wel eens kleine dingetjes stuk (na 7 jaar een keertje en na 10 jaar een keer).
    Als deze is afgeschreven ga ik denk ik voor Miele, wat ik van iedereen hoor is dat gewoon de beste. Je betaalt wel veel ervoor maar je krijgt ook veel :) maar ik hoop dat deze het natuurlijk nog wel een hele tijd volhouden!

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Dames bedankt voor jullie reacties. Morgen ga ik langs een witgoed zaak om eens te kijken.

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hier Siemens, zowel wasmachine als droger. Draait alweer ruim 8 jaar zonder problemen. Ja, ben d'r erg tevreden mee..

5. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Wij doen al dik 9 jaar met een Bosch wasmachine. Hebben destijds ook een Bosch koelkast gekocht (die staat nu bij mijn moeder, omdat we na verhuizing inbouwapparatuur hebben) Met beide geen problemen, dus dik tevreden. Het was destijds een flinke aanschaf, maar zo uitgesmeerd over de jaren heen valt het dus erg mee.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb, op aanraden van m'n moeder, een Miele. Heel tevreden van!

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik wilde ook een Miele maar de man in de wsmachinewinkel legde het zo uit: Een Miele gaat idd over het algemeen langer mee, maar daar is de aanschafprijs ook naar. Een Bosch (ik twijfelde tussen die 2) is wat goedkoper en gaat iets minder lang mee. . Als je nu een miele van 1000 euro koopt en je doet er 10 jaar mee, of je koopt een Bosch van 800 euro en je doet er 8 jaar mee, is per jaar nog steeds 100 euro. Per saldo maakt het dus niet uit. Ik ben dus voor de Bosch gegaan, ook omdat het budget niet meer toe liet, en zoals ik al zei, heb ik helemaal geen spijt van mijn aankoop. De bedragen zijn voorbeelden, ik weet niet eens meer wat ik betaald heb, ik was net bevallen en ik moest NU een wasmachine hebben... ;)

8. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik zweer bij Miele.
    Mijne is nu een jaar of 17 en werkt nog perfect. En nog nooit kapot geweest.
    Evenals mijn stofzuigers. Heb er 1 dik 15 jaar gehad. Toen n andere gekocht, geen Miele, want die zijn zo duur, de Philips die ik had gekocht ging na 1 jaar stuk, en heb nu toch maar weer een Miele gekocht.
    Ik wil niks anders meer dan Miele (alleen mn droger is geen Miele, die hebben ze helaas niet met strijkfuntie)
    De Miele droger die ik gelijk met mijn wasmachine heb gekocht werkt ook nog perfect (bij mn ex)
    Miele, er is geen betere...t is echt waar.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb ook een Miele, tweedehand uit 1993 ;).

Begint nu wat kuren te vertonen (deurtje gaat niet goed meer dicht, stopt soms een tijdje uit het niets), maar dat mag ook wel na 16 jaar en diverse verhuizingen later.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.380
    36.248
    113
    Ik heb een indesit en die zou ik niemand aanraden. Typisch een gevalletje van goedkoop is duurkoop. Ik heb hem nu 2,5 jaar en is al voor de 2e keer kapot. Balen hoor.

11. Skye

Skye Niet meer actief

Hier een Bosch. Super ding.

12. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb de goden verzocht geloof ik..........:x
    Uitgerekend vlak na mijn reactie doet mn Miele t niet meer. 1 of ander contact in de klok doet niet wat ie moet doen. Gelukkig heb ik handige vent en die kan t probleem omzeilen en kan ik morgen weer wassen.
    Ik ga mij toch ook maar alvast oriënteren op n andere Miele.

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
  14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Whirlpool, doet het nu 9even afkloppen) al een jaar of 7 prima. Maar zijn vast nieuwere versies van nu. Wat ik fijn vind bij die van ons is dat je kunt instellen dat ie een halve lading doet, dat scheelt water als je een kleine was doet. (niet dat ik zo weinig was heb, maar soms maar weinig van 1 kleur.) tegenwoordig zijn er ook die dat zelf meten, en ook waar meer kg wasgoed in kan.

Succes!

15. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Wij hebben Bosch (al 8 jaar) en nog nooit (ff afkloppen) problemen mee gehad.

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Dat doet deze wasmachine ook, precies hoeveelheid water aanpassen aan de kleding in de wasmachine. Totaal heeft de wasmachine me 500 euro gekost incl. bezorgen en monteren.
    Valt mee toch? Me moeder vond het nl te duur.

17. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Mooie prijs, wij waren voor de wasmachine en droger fl3300,- (gulden) kwijt en toen kwam de bezorgkosten er nog over heen. ;)

18. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Wij hebben een AEG. Want vaak hoor je dat ie lang meegat. Binnen een jaar al een monteur geweest. En vorige week weer en vandaag weer omdat het vorige week allemaal niet lukte. Maar soms denk ik dat het aan mij ligt. Mijn wasmachines(ja al 4 versleten) krijgen vaak na een jaar al kuren. Wasmachines en ik gaan niet samen denk.:D Neem er ook echt 5 jaar garantie op en tadaa was dus ook nodig. Maar denk echt domme pech want AEG gaat over het algemeen jaren mee;)

19. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Daar is maar 1 oplossing voor, manlief de was laten doen :D:D

Deel Deze Pagina