Hahahaha leuke topic! Ik heb twee stapeltjes...nee drie. 1 stapel met BH's. Die zijn ALLEMAAL van kant.. hier komen spoirtieve beha's er niet in. En dan heb ik een stapel met kanten slips/strings. En 1 veel kleinere stapel met lekkere simpele witte katoenen onderbroekjes. Lekker van de Zeeman!!! Daar slaap ik mee of wanneer ik ongi ben ofzo. Maar stel ik trek na mijn werk mijn huispak aan dan trek ik ook even snel zo een witte onderbroek aan. Zit stiekem toch wel heel lekker
En altijd een setje? Nee hoor. Vandaag draag ik een zuurstokroze kanten beha met een wit kanten hipster. Heb geen bijbehorende slip bij die beha
heel slecht maar ik loop echt heel vaak in de boxers van mn vriend , ik vind ze zoo lekker zitten voor de rest heb ik gewoon voor mezlf ook en stapel boxers en gewone slips/hipsters en een paar strings. maar ik heb maar 1 matchend setje hoor met matchende bh. ik koop altijd gewoon los bij zeeman, hunkermoller of waar ik ook maar net tegen een leuke bh aan loop!
Een onderbroek die lekker zit. Een gewone dood normale hema zeeman onderbroek. Geen beugel bh.s en zeker geen string dat lijkt me nou nooit lekker zitten.
Oh en setjes heb ik wel, maar ik was het ondergoed vaker dan de bh's. Dus ik heb er vaak kleurverschil in zitten. Zonde dus.
Paar setjes, gewoon bij de Zeeman vandaan. Ik heb nogal een rare maat en alleen Ulla popken lijkt die te verkopen maar die beha's gaan z snel kapot bij mij. Dan liever een beha van een paar euro dat lekker zit en gewoon een paar maanden tot een jaar er goed uitziet. Verder draag ik bijna alleen maar boxers. Ook lekker simpel, zit heerlijk en niet duur.
Ik heb vooral zwart ondergoed, en een paar leuke setjes met en zonder kleur, en veelal met tekening en stukjes kant. Wel bijna altijd katoen, dat is echt beter qua hygiëne (heb er nooit problemen mee hoor ). Meestal dus geen setje, maar zwarte bh en zwart ondergoed past evengoed bij elkaar. Boxershorts vind ik dus juist niet fijn zitten, maar ik draag ook bijna altijd panty's en rokjes, dus dan wil je geen mogelijk oprollende pijpjes.
Geen setjes, alle kleuren en printen van sneeuwpoppen haha En mn lades zitten vol met strings, onderbroeken en hipsters. Van alles wat, tis maar net waar ik zin in heb ^^
Vroeger moest ik alleen maar setjes, kocht zo setjes van 150-200 gulden pff erg. Maar toen had ik ook een mooi figuur, nu ben ik behoorlijk zwaar en mag ik al blij zijn als ik iets vind wat goed zit. Vroeger ook alleen strings, nu het liefst boxers of gewone onderbroeken, mijn man kijkt er gelukkig niet naar, die is blij als het maar snel uit kan hahaha lol.
het is wel mooi en ik heb het ook wel, maar draag eigenlijk alleen comfortable bh's en boxers/hipsters. Dus geen sets. Ik begrijp overigens niet waarom er dames zijn die overdag een string dragen en dan snacht een hipster aan doen? Waarom niet gewoon in de string op bed?
Ik heb wel een paar setjes maar draag ze eigenlijk nooit samen. Ja per ongeluk en dan is het "heeeeejjjj ik match!!". Koop meestal een hoop hipsters en strings bij de hunkemoller 3v5,- hadden ze altijd, super fijn en ziet er ook wel ok uit. Voor de rest boeit het mij en ml niet zo, als het maar lekker zit (en snel uit kan haha)
Ik draag altijd wel een setje. Mijn moeder vond het vroeger altijd belangrijk dat ons ondergoed ook netjes was en kreeg dus ook nooit gemixte sets aan. Heb het mezelf niet af kunnen leren. Moet zeggen dat ik bij elke bh 3bijpassende strings heb.
Omdat dat ontzetten irritant zit vind ik, de hele tijd dat stuk touw tussen je reet overdag geen last van maar snachts vind ik het niet lekker zitten
Voorgevormde beugelBH's of balconettes en vrouwenboxers. Ik heb al niet zo'n super makkelijke maat (70D) en als ik die maat al vind in standaard winkels, zijn er alleen gewone slipjes of in het ergste geval strings bij te koop. Dus ik koop mijn boxers gewoon los en dan probeer ik de kleur een beetje bij de BH te passen. Dus niet echt setjes.. Af en toe zou ik dat wel willen hoor, maar ik heb fibromyalgie en de meeste dagen kan ik al heel weinig aan mijn lichaam verdragen.. dus comfort is echt nodig.
Ik heb mooie Marlies Dekkers bh's, die ik hier bij.de Outlet koop voor 40,00, maar de bijpassende strings van 20,00 vind ik dan weer te duur! Dus geen setjes voor mij! Heb toevallig nu wel een setje van de pabo besteld met een jarreteltop, string en kousen... Manlief gaf van de week na 8 jaar aan het stiekem ineens toch wel leuk te vinden! Hij gaat vanavond wat drinken bij vrienden, en als hij daarna thuiskomt...