Vind ik ook! Overdag voel ik er niks van, tenminste als ik een goede string aan heb. Die niet fijn zitten gaan ook linea recta de prullenbak in. 's Nachts moet ik geen gedoe haha.
Eigenlijk altijd een setje. En het is altijd gewoon push-up BH met een string. Alleen als ik ga slapen trek ik een boxer aan.
Overdag een string, s'nachts een boxershortje. Alles in het zwart. Ik heb totaal geen interesse in lingerie omdat ik vind dat je er een mooi figuur voor moet hebben en daar moet ik nog voor aan het werk
Altijd setjes als ik een bh koop dan neem ik 2 slips erbij, een string of hipster ik vind het persoonlijk gewoon fijn om een mooi setje aan te hebben dat kan zijn van zeeman maar ook van marlies dekkers enz..en natuurlijk ook een beetje voor manlief zou me zo niet sexy voelen als ik een normale slip heb met een bh wat er totaal niet bij past..
Heb ik ook hoor, het klopt voor mezelf dan niet als ik geen setje aan heb. En heb altijd in mijn achterhoofd wat ooit iemand heeft gezegd (volgens mij mijn oma ofzo) wat als je nou een ongeluk krijgt en je broek wordt opengeknipt dan lig je daar in je meeste afschuwelijke onderbroek Hahahahahah Net of de hulpdiensten daar op letten maar toch
Hebben we dezelfde oma gehad? de mijne zei het ook en mijn moeder ook. Dus mijn dochter van 4 heeft ook altijd setjes aan
haha wat een onderwerp!! Nou, ik draag overdag en s nachts een string. Ik heb een beetje een afwijkende maat van boven 70E dus ik koop mijn setjes altijd bij een lingeriespeciaalzaak. Maar nog nooit bij na gedacht 2 strings te kopen dus ik loop de ene dag netjes in een setje en de andere dag in een andere string (wel vaak matching colors). Maar moet wel zeggen dat het dus altijd dure setjes zijn dus ik denk ook niet dat ik dat ga doen Wie weet als er straks weer een knappe leuke vent in mijn leven komt dat ik dat dan wel doe.
Boxers & Bh's en dan heerlijk hempje erbij. Boxer & hempje matchen meestal! Heb ook paar setjes met hipsters of strings. Die draag ik wel als ik wat nodig heb van mijn man
Ik let er meestal wel op dat het wel samen kan, maar het is niet echt een 'setje', als in dezelfde stof van hetzelfde merk.. Maar wel zwarte BH met zwarte hipster. Of roze BH met zwart/grijze hipster, maar dan wel met iets roze erin. Ik vind dat nl ook wel kunnen Ik heb 1 witte BH, maar eigenlijk geen witte onderbroeken, dus dan klopt het niet.. Dan doe ik meestal wel iets grijs aan.. Dus ja, niet echt, maar wel een beetje
Hier hetzelfde Ik zou graag elke dag een setje dragen maar helaas ik heb een wijn smaak op een bier inkomen dus gaat dat niet lukken
Altijd een bh en een string/hipster die daarbij past. Soms is dat een setje, soms zelf samengesteld . Ben ontzettend blij dat ik ondertussen weer eens iets aan kan trekken wat sexier is dan een grote voedingsbh en stevige onderbroek hihi.
Soms hipsters, soms strings en tijdens mn menstruatie niet-charmante onderbroeken. Draag wel regelmatig sexy lingeriesetjes, voel ik me sexy in!
Bij mij is 90% zwart of wit dus is niet moeilijk om setjes te maken. Heb wel van alles liggen, op dit moment draag ik een zwarte kanten boxer en zwarte bh ook met kant. Maar draag ook graag Sloggies of HEMA naadloos ondergoed van dat microvezel. Wil wel dat het er mooi uit ziet en mijn heupen/ onderbuik mooi bedekt.