Ik heb hele slappe nagels en moet ze altijd kort houden, anders scheuren ze zo. Maar het lijkt me wel mooi om een keer gelnagels te nemen... niet van die lange, maar gewoon mooi! Wie heeft dit nog meer en hoe bevalt het? Blijft het goed zitten?
ik zou eerder acryl nemen, deze zijn dunner. Persoonlijk vind ik gelnagels altijd erg dik en dus erg onnatuurlijk, maar dat is persoonlijk. Het is wel een goeie oplossing voor slappe nagels, al moet je je wel realiseren dat je om de paar weken bij moet laten werken en eens in de zoveel tijd een nieuwe set laten zetten. Kost best wel wat tijd/geld.
Ik heb dit nu 3 jaar en ik wil echt niet meer zonder!!!! Bij mij blijft het super zitten, nog nooit een nagel of iets afgeklapt... Maar dat ligt echt heel erg aan je nagels!!!
Om de tijd een nieuwe set zetten hoeft helemaal niet als je ze gewoon optijd laat bijvullen en netjes ermee omgaat. Ik heb al heel wat jaren gel nagels en er erg tevreden over, kan niet zonder. Heb wel eens dat er een afbreekt maar dat komt dan door mijn eigen lompigheid.
Ik heb ook al jaren kunstnagels. Ik ben begonnen met acryl. Maar daarbij kreeg ik zoveel lucht onder de randjes (als ze gaan uitgroeien) dat ze niet goed bleven zitten. Ook brak acryl bij mij heel snel omdat het materiaal harder is. Toen ben ik overgestapt op gel en daar ben ik heel tevreden over. Weinig lucht eronder en breekt minder snel omdat het flexibeler is. Ik vond mijn nagels met gel en acryl ongeveer even dik, het is maar net hoeveel lagen ze erop smeert. Bij mij zijn mijn nagels in elk geval mooi dun. Gel is dat je overigens met je hand onder een UVlamp moet zodat de gel hard wordt. Acryl is poeder wat je in een soort lotion doopt daar wordt een balletje van gemaakt en dat wordt uitgestreken op je nagel. Het hard uit aan de lucht. Acryl kan je er ook afhalen door je vingers in te pakken in geloof ik alcohol of nagellak-remover? (hou me ten goede) Dan lost het op en gel moet je eraf vijlen. Heeeeel verhaal... In elk geval; ik doe er alles mee en het zit me totaal niet in de weg. Eens in de zoveel tijd neem ik even een break van een paar maandjes omdat ik mijn nagels dan even wil laten 'luchten' en dan mis ik ze enorm!
Sorry maar hier ga ik even een paar dingen verbeteren Er is geen verschil in kwaliteit tussen acryl of gel. Het is puur de werkwijzen die anders is, ook de dikte is puur de werkwijze van de styliste. Ook het verwijderen is bij beide het zelfde. Ik ben nagelstyliste en nagels zijn dan ook mijn passie. Je kan ook aan een nagelstyliste vragen om een proefnagel, dan kan je het voelen.
ik had acrylnagels. ik heb ze voor de bevalling er af laten halen. Nu zou ik ze heel graag weer willen hebben. Hoe goed je nagels blijven zitten ligt ook aan diegene die ze zet. ik heb ze één keer laten zetten en die bleven ook maar heel kort zitten. Later door iemand anders laten zetten en nooit geen problemen mee gehad.
Ik heb sinds mijn vijftiende acrylnagels en het zou er raar uitzien als ik ze niet meer had! Ze blijven heel goed zitten en er breekt er eigenlijk nooit een af. Ik denk wel dat dit ook komt door de nagelstyliste. Ben ooit in haar vakantie naar een andere gegaan en dat was echt niet zo goed.. Na een paar dagen waren er al een hoop stukjes afgebroken.. (en ze was nog veel duurder ook!)
Ik heb ook al sinds jaar en dag acryl nagels en ze bevallen me prima Ik ga zo om de 4 weken naar mijn nagelstyliste om ze op te laten vullen!
Heb hier ervaring met Gelnagels, zet ze zelf. Je went eraan het is in het begin denk ik wel wat gepuzzel met bv blikjes openmaken of typen e.d maar het went snel. Heb ze zelf niet meer sinds Dae geboren is.
Heb gel en acryl beide gehad... Heb nu acryl omdat mn moeder ze zet en die acryl fijner werken vind... Kan iig niet meer zonder!
Ik heb ook acryl nagels... bij mij blijven ze goed zitten maar er zit bij de zijkanten wel snel lucht onder. Ik laat de volgende keer gel zetten om even te proberen. De vrouw die ze bij mij zet die werkt niet met bolletjes maar met een vloeistof waar ze mijn nagel mee lakt en dan moet ik mijn nagel in de acryl dopen en dan 3 laagjes en dan zit ie! Zo blijft het wel heel mooi dun!
ik heb inmiddels vanaf mijn 16 nagels dus dat is 11 jaar. gel nagels, ik heb ze wel lang maar ook dun. Ik zet ze zelf en de laatste 4 jaar is er nooit een afgebroken. mocht ik het geluk hebben dat er een kleintje komt dan maak ik ze natuurlijk wel wat korter en ietwat ronder.... ik kan niet meer zonder!
Dit is puur mijn eigen ervaring gebaseerd op wat 2 verschillende nagelstylistes mij verteld hebben. Daarnaast zeg ik niet iets over kwaliteit maar over productverschil.
Ik vind het super en kan niet zonder, ik heb overigens acryl.. Ik laat het 1x in de 3 a 4 weken bijwerken. Problemen met breken van nagels enzo is bij mij ook afhankelijk van niet tijdig laten bijwerken. Dus bij regelmaat geen problemen! Maar wil ook graag een vraag stellen, zie dat een styliste mee leest.. Ik hoor dat ik mijn nagels moet laten verwijderen voor de bevalling, klopt dit? En zo ja.. Hoe kan ik dit het best laten doen, mijn nagels zijn lang, ook mijn eigen nagels onder de acryl.. En moeten ze ook weer helemaal kort? Ow ja.. En het is nu echt wel weer tijd om ze bij te laten werken. Maar in dit geval lijkt het me dus zonde en zou het liefst mijn nagels mooi houden..
Ik zou ook eens van die gel of acrylnagels willen laten plaatsen maar dat zou eerder zijn om eindelijk het nagelbijten af te leren.. Ik besef soms zelf niet dat ik bezig ben maar doe het vaak genoeg met alle gevolgen vandien, de keren dat het me lukt om ze te laten groeien breken ze af of scheuren ze, dan begint het weer opnieuw... Hoelang moeten nagels zijn om gel of acryl te laten plaatsen want het is voor mij echt een groot probleem aan het worden
Ik heb een tijd nepnagels gehad en dan alleen omdat ik nagels beet, ik vond het het prettig maar je moet kijken welke, ik had die met tiptops, die kan er eraf breken als je ze geplakt heb maar andere nepnagels kun je ook proberen, je hebt ze is alle prijsklassen, Ik ben ermee opgehouden omdat ik elke keer die nagels kwijt raakte, ik heb nu mijn eigen nagels en nog niet gebeten.
Er zijn mensen die denken dat je je baby zeer zou kunnen doen met kunstnagels...dat is onzin je eigen nagels zijn veel scherper. Gewoon niet te lang doen. En zou je in het ziekenhuis bevallen kunnen ze zeggen dat ze eraf moeten...als je onder narcose of iets moeten dan willen ze liever niet dat ze er op zitten. dan mag zelfs nagellak niet. Kunstnagels er zelf niet af halen..ook niet aan de gang met aceton!!even naar je nagelstyliste die verwijderd ze voor je ..zodat je eigen nagel geen schade oploopt.
Ik heb ze gehad,alleen na een week zag het er al niet meer uit,en toen ik ze eraf haalden waren mn nagels heel dun en broos,nu 3 weken later nog steeds eigenlijk. Dus nee,ik hou er niet van,je kan ook nagelversterkende lakjes halen en zelf proberen te freubelen