Wat een reacties haha, wauw!! Maar ontzettend bedankt! Ergens kan ik het gewoon níet geloven. Ergens denk ik: morgenvroeg, dan heb ik gewoon weer een witte test. Maar zo wil ik niet denken en ik probeer gewoon een beetje vertrouwen te hebben in mijn lichaam! Deze keer heb ik geen pregnyl gespoten ná de eisprong dus dat kan het echt niet zijn! Wat ben ik blij dat ik mijn gevoel gevolgd heb en voor de utrogestan gekozen heb! Niet dat het per se daardoor komt maar ach, al heb ik dat idee zelf maar! Ahhhh ik voel van alles door elkaar! Ik heb dorst, moet plassen, ben erg hyper, hongerig en weet niet wat ik nou eerst wil doen!
Wauw wat fantastisch!!! Ik volg je topic(s) stilletjes al een tijdje en wat ben ik blij voor je, zeg! Wat een prachtige manier om straks het nieuwe jaar in te gaan. Geniet er van!
Van harte gefeliciteerd! Dat is een mooie duidelijke test hoor, geen twijfel aan! Voorlopig niet stoppen met de Utrogestan hoor.
Jaaaaaa! Ik had dus ook een soort 'gevoel' haha Zo blij voor je! Het is je heel erg gegund. Van harte gefeliciteerd!!
Jaaaaaaaaa meid wat een fantastisch kerstkado!!! En wat heerlijk om zo'n super mooie test in handen te hebben na een paar dagen weg! Fantastisch!! Gefeliciteerd!!!!! En nu lekker genieten!!!! Zit je zeker nèt niet in het zelfde zwangerschapsclubje als mij of wel? (t/m 31 aug?)
@ all: dankjulliewel! @ Nienke, nee, nèt niet. Volgens mijn eigen berekeningen (uitgaande van eisprong op 11 dec), zou ik 3 september uitgerekend zijn.. Hoe gaat het met jou trouwens? Inmiddels al symptomen of ook (nog) niet echt? We gaan bijna gelijk op, wat leuk! ML is hier echt door het dolle heen, echt zo leuk om te zien!Bewaren