Mijn HCG van gisteren (4+4) was: 913. Volgens mij wel goed, toch? En met mijn test vanochtend gaat het geloof ik ietsje meer landen. Pffff...
913 is echt super netjes voor die termijn hoor! Ik zou als ik jou was lekker stoppen met testen je bent echt zwanger!
Na het weekend nog een CB digitale met wekenindicator! En ws zondag nog de andere uit de verpakking van k2v5!
Ja prachtig! En daarna (na die 2, die zou ik inderdaad zelf ook nog willen doen als ik jou was ) dan niet meer testen hoor! Je bent zwanger, de testen zeggen dan niets meer over het verloop van de zwangerschap en uiteindelijk kunnen ze door het hoge hcg weer lichter worden waardoor je misschien onnodig onzeker wordt.
Kunnen ze dan weer lichter worden ja? Nee, daarna ga ik idd ook niet meer testen. Ik wilde per se bloed laten prikken en meer bevestiging te hebben en dat heb ik nu Maar het gaat wel zwaar worden, dat afwachten tot de eerste echo (en dat duurt dus echt nog 3,5 week)!
Wauw, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd. Nu wel genieten hoor!! En wat geweldig om zo het nieuwe jaar in te gaan. Dat wordt kinder champagne inslaan!
Ja vanaf nu begint het lange wachten en de onzekerheid helaas, sorry . Eerst op de eerste echo, dan de termijnecho, dan wil je het hartje horen, dan de 20-weken echo die spannend is, dan de naderende bevalling.. maar goed, onderweg ook niet vergeten te genieten, want achteraf lijkt het allemaal zo snel gegaan haha
Oh meis. Ik ben 37 weken zwanger en denk nog wel eens dat t allemaal een droom is. Het ziet er prachtig uit! Echt enorm gefeliciteerd!!!
Dank! Ik ga maandag de laatste test doen en over een week ofzo de cb digitale. Dan hou ik op met testen want dat is telkens best spannend! Bovendien gaat alles zoals het gaat, wel of niet vaker testen heeft daar geen invloed op 😉 had het wel fijner gevonden voor mijn eigen gemoedsrust dat ik rond 6/7 w voor een echo mocht komen (gebruik nl ook nog utro dus mocht er iets niet goed gaan, dan heb ik dat niet door..). Aan de ander kant: met 8w is er miss al weer net wat meer/duidelijkers te zien! 😁
Nu stop ik echt. Teststreepje kwam sneller dan controlelijn. Cb digitale doe ik volgende week / dit weekend een keer 😁😁..
Zeg dat wel! En ik moet nog behoorlijk lang wachten tot de eerste echo. Maar nu ga ik geen nieuwe testen meer kopen. Heb dus nog 1 cb met wekenindicator maar daar wacht ik nog heel ff mee.