Wauw! 16dpo.. wat een mooi kerstcadeau!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nina Sanders, 27 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Duidelijker kan ie niet meer worden he! Fijn gevoel, geniet ervan!!

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Maar in je onderschrift staat toch dat je mag komen met 7 weken en 2 dagen??

3. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik heb met vijf weken de eerste echo gehad, dan zie je echt nog niets behalve een vruchtzakje... Dat bevestigde voor mij in ieder geval nog helemaal niets of zo.

Verder ben ik heel blij voor je dat het raak is nu! Ik weet niet waarom, maar jij bent één van die paar mensen voor mij waarbij ik heel hard hoop dat het eindelijk eens raak zal zijn en goed zal gaan.

Van harte gefeliciteerd :)

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @ Nienke en Happyjoy: merci! :D

Klopt, nu wel. De echo stond oorspronkelijk gepland voor 8+2, maar het hele weekend heb ik daar een beetje een naar gevoel bij gehad. Ik heb vanochtend gebeld en gevraagd of ik niet gewoon een weekje eerder mocht komen. Dat was geen enkel probleem :D. Vandaar! Nu dus idd 7+2.

Hee wat ontzettend lief, dankjewel! :) Ik denk idd dat die onzekerheid nog wel even blijft. Ik bedoel, je wilt iets gewoon zó graag dat je je bijna niet voor kunt stellen dat het daar echt zit. Ja natuurlijk, je hebt allerlei behandelingen gedaan etc., maar dan nóg ben ik zo dankbaar en bang tegelijk! :) Na de laatste test kan ik wel wat meer genieten en ik hoop dat het goed blijft gaan..

Jij bent al een stukje verder zie ik :p Hopelijk gaat alles bij jou ook voorspoedig!Bewaren

Deel Deze Pagina