Ik heb met vijf weken de eerste echo gehad, dan zie je echt nog niets behalve een vruchtzakje... Dat bevestigde voor mij in ieder geval nog helemaal niets of zo. Verder ben ik heel blij voor je dat het raak is nu! Ik weet niet waarom, maar jij bent één van die paar mensen voor mij waarbij ik heel hard hoop dat het eindelijk eens raak zal zijn en goed zal gaan. Van harte gefeliciteerd
@ Nienke en Happyjoy: merci! Klopt, nu wel. De echo stond oorspronkelijk gepland voor 8+2, maar het hele weekend heb ik daar een beetje een naar gevoel bij gehad. Ik heb vanochtend gebeld en gevraagd of ik niet gewoon een weekje eerder mocht komen. Dat was geen enkel probleem . Vandaar! Nu dus idd 7+2. Hee wat ontzettend lief, dankjewel! Ik denk idd dat die onzekerheid nog wel even blijft. Ik bedoel, je wilt iets gewoon zó graag dat je je bijna niet voor kunt stellen dat het daar echt zit. Ja natuurlijk, je hebt allerlei behandelingen gedaan etc., maar dan nóg ben ik zo dankbaar en bang tegelijk! Na de laatste test kan ik wel wat meer genieten en ik hoop dat het goed blijft gaan.. Jij bent al een stukje verder zie ik Hopelijk gaat alles bij jou ook voorspoedig!Bewaren