Derek Ogilvie - 17 december

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Momfulness, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,

gisteren heb ik met mijn man de uitzending van Derek Ogilvie gekeken. Wat was dat heftig, met die gehandicapte jongen van 7, die ook nog eens leukemie kreeg. Ik heb me werkelijk de ogen uit mijn kop gejankt en kon er niet van slapen vannacht (oké nu spelen de hormomen natuurlijk ook mee).

Wie heeft het ook gezien?

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja dat was zeker een heftig verhaal. Vreselijk voor de ouders.

Ik schrok me ook dood van die man die acteur was. Ik dacht namelijk dat het echt was.

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ah chips kheb het gister niet gezien :(

ik ben vorig jaar in zijn show geweest in Adam, het is jammer dat het daar zo groot is, want dan kandie toch niet echt alles meekrijgen, omdat er 100 mensen hun handen opsteken.

Ik zou toch nog wel een xtje in Den Bosch willen (dat is toch op tv)
    daar is het groepje wat kleiner, daar kan hij ook meer mensen en sneller een reading geven

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

oh sh*t, ik ben vergeten te kijken..

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik het ook gezien ja... en ook hier stroomde de tranen... het einde vond ik érg goed! Gerard kwam me (natuurlijk naderhand) overigens ook wel heel bekend voor ;) .

6. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik heb het ook gezien. Inderdaad een vreselijk verhaal.
    En die acteur, ik stond hier al een potje te schelden haha. Hoe kun je dat nu maken dacht ik. Denken dat je vriend dood is, terwijl hij nog springlevend is. Naja, gelukkig was het geacteerd.

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Gelukkig was ik niet de enige jankerd gisteren avond, mijn man vond het op een gegeven moment wel genoeg geweest haha.

En dat laatste stuk, daar ergerde ik mij aan, hoewel het een goede reclamestunt was, voelde ik me erg voor de gek gehouden ;)

Deel Deze Pagina