Hoi hoi allemaal. Zes jaar geleden alweer dat we rond deze periode wisten dat we zwanger waren van onze meid Lisa ondertussen dus 5 jaar. Na nu 4,5 jaar van de pil te zijn en sinds januari eindelijk een regelmatige cyclus en 2 miskramen is het wonder eindelijk weer daar. Nu dus bijna exact 6 jaar later, ben ik er net achter dat ik weer zwanger ben, hoop zo dat het nu mag goed gaan, maar heb er voor de 2e een goed gevoel over. Zal de test snel in mijn album voegen, zo duidelijk hem al 6 jaar niet meer gezien pff, de zenuwen gieren nog door mijn lijf. Onze dochter word 20 maart 2010, alweer 6 jaar en ben volgens calculator 19 maart 2010 uitgerekend hoe doen we het. We zijn weer zwanger. Groetjes Andrea en Harry
wow gefeliciteerd en het gaat goed komen hoor leuke beval datum btw idd hoe doen jullie het ! Geniet er lekker van !
Hoi Andrea, Wat lees ik nu dan voor een goed nieuws! Wat ontzettend fijn zeg en ik zal voor je duimen dat je een hele goede zwangerschap mag hebben. Liefs Trees
Iedereen alvast bedankt zover en die komen gaan hihi. En ja ben echt zwanger, lichaam is heerlijk bezig en nooit misselijkheid gehad met onze meid, maar dat begint nu lekker te komen hihi. Maar niet klagen maar dragen, ben zo blij, dat vannacht er bijna niet van heb geslapen hihi
Gefeliciteerd!!Ik duim hard mee dat alles goed gaat,en je over 8 maanden een gezond baby'tje mag vasthouden.
14 augustus naar de verloskundige, dan mag ons wondertje gaan aanschouwen hihi, verloskundige zegt trouwens 18 maart!!! Echo maar afwachten hihi.