Nou ik ben toch ook wel heeeel nieuwsgierig. Achteraf baal ik er ook wel van dat ik geen goede foto heb van het doorknippen van de navelstreng. Ik moest m zelf maken want papa was aan het knippen en de verloskundige had m'n zoon vast. (Typisch gevalletje snel bevallen)
Ik heb de foto's gezien door de link in het andere topic; dit zijn het soort foto's die ik ook verwachtte toen ik het andere topic opende Echt, prachtig! Ik krijg van sommige foto's echt tranen in m'n ogen. Wordt ook steeds populairder he? Ik kreeg van de kraamzorg een foldertje van iemand die het ook doet. Ook echt heel mooi. Het leek mij ook wel wat, maar zij vraagt 795 per reportage, zónder foto's En ik snap het wel hoor, je moet uit handen laten vallen wat je op dat moment ook aan het doen bent, je kunt 's nachts wakker gebeld worden e.d., maar pfoe.. Met zulke bedragen zit het er hier helaas niet in. Écht jammer!
En idd, het is heel veel geld!! Ik heb overwogen er een collega fotograaf bij te vragen, maar zij vraagt 1000 euro inclusief foto's en album. Maar ook wij vonden dat te prijzig! Maar...... het is het wel waard! Soms zit je wel 10 uur bij een bevalling, als het niet wil vorderen! Je moet 24u per dag stand-by staan. Ik heb nu gemerkt hoeveel onrust dat dat geeft! Altijd het idee gehad dat ik elk moment gebeld kon worden..... Dokter, tandarts, weekend weg, vakantie.... je moet alles zo plannen en het kan zomaar zijn dat je gebeld wordt. Ook het nabewerken kost erg veel tijd! Dus wat dat betreft is het bedrag niet veel voor de fotograaf! Maar snap dat het als klant idd erg veel is in een toch al dure periode!!