Hallo dames Over twee weken hebben wij de eerste echo. Deze moet inwendig. 10 Januari was mijn eerste dag van laatste menstratie. Cyclus 31 dagen... Wat kan ik verwachten..want in theorie ben ik dan 6a7weken.. Maar hoe zit dat nou.. ben helemaal in de war.
Met 6+9 was het echt nauwelijks iets. Een zwarte vlek (baarmoeder) met een kleine witte vlek erin met gelukkig wel een klein knipperend hartje.
Heb het even voor je uitgerekend meid: Eerste dag van je laatste menstruatie: 10 januari 2014 Een beetje vruchtbaar: 24 januari 2014 Vruchtbaar: 25 januari 2014 Erg vruchtbaar: 26 januari 2014 Eisprong: 27 januari 2014 Innesteldag: 1 februari 2014 Vanaf hier kun je testen: 10 februari 2014 Vermoedelijke bevallingsdatum: 20 oktober 2014 Onder de 8 weken dacht ik dat ze niks zien uitwendig, vandaar dat ze de eerste echo meestal inwendig doen. Wat je kan verwachten? Als je geluk hebt zul je dan voor het eerst het hartje horen en zien. Succes meid en een dikke proficiat.
Haha bedankt..ja idd 20 okt dat wisten we. Oke ik ben ben benieuwd. Wel spannend maar ook wel fijn dat het zo snel kan dan zit je niet zo in spanning
Ik heb met precies 6 weken weken een inwendige echo gehad. Daarop was inderdaad niet veel te zien. Wel een heeeel klein vruchtje (wat niet als zodanig te herkennen was), maar wel met een mooi knipperlichtje. Toch altijd een geruststelling als je mag spieken vind ik. Succes!
Ik zag een zwarte vlek (baarmoeder) met daarin een langwerpig boontje met een bewegend iets in het midden
Het hangt ook een beetje af van de apparatuur van de echoscopist, je lichaamsbouw (stevig, slank en ligging van je baarmoeder) en volgens mij ook waar het vruchtje ligt of dat je uitwendig al goed beeld hebt zo vroeg. Hier stevig en drukken op mijn onderbuik doet zeer en dat in combinatie met meerdere miskramen, deden ons kiezen voor een inwendige echo tot aan de combinatietest met 12 weken. Als ik weer zwanger blijf, dan wil ik dit weer.
Ik had met 7 weken een inwendige echo en zag een garnaaltje met kloppend hartje. Bij 9+5 weer een echo, ook inwendig. Suuuuper beeld!