Jaaaaaaa ik ben zwanger!!! Wij hebben vanmorgen (na een halve nacht wakker liggen met hoop) een test gedaan en ja hoor..zwanger!! Zo happy! We hebben er bijna 8 maanden over gedaan en alsnog vind ik het vrij snel! Wat een vragen komen er nu allemaal op je af! Wat mag ik wel/niet eten? We zijn helemaal blij! Zijn er nog meer zwangere meiden uit Hoogvliet op dit forum??
Gefeliciteerd Leuk nieuws zo vroeg op de ochtend en een tijdje proberen.. Hier geen Hoogvliet, maar Spijkenisse
Hoi Kimberley! Spijkenisse en Hoogvliet..bijna hetzelfde Jij bent dus ook zwanger? Hoever ben jij?? Is het je eerste? Ja het was echt een hele bijzondere ochtend. Midden in de nacht zei mijn man ineens...ik kan niet slapen..zullen we die test gaan doen. Haha nee joh, morgenochtend. En toen we wakker werden dus gelijk gedaan. Zeker nu je het pas een paar uur weet zou je iedereen wel willen opbellen haha!
Hahaha ja precies, alleen die rot brug ertussen he Het is inderdaad mijn eerste kindje, morgen 13 weken Spannend he! Vooral het eerste moment dat je beseft dat het echt zo is! Weet je omgeving dat je bezig was voor een kindje?
Gefeliciteerd!! Ik kom uit rotterdam, maar goed ik moet al bijna bevallen dus daar heb je weinig aan .
De meeste mensen hebben waarschijnlijk wel een vermoeden dat we er mee bezig zijn. Maar alleen mijn ouders weten het echt. En bij jou Kimberley, heb je het al tegen mensen verteld? Of ga je het morgen vertellen? Gefeliciteerd met je 13 weken!!
Spannend hoor!! Bij ons weet iedereen het Veel vroegen zich al af waarom mijn normaal zo egale huidje ineens zo vol puistjes zat, dus kon het daaraan eigenlijk al niet meer verbergen hahaha Maar bedankt! 13 weken alweer.. Weet het nu al 8 weken en kan me de dag dat wij erachter kwamen nog heel goed herinneren!! Hahaha de tijd vliegt!