Op 7 december om 04.12 uur ben ik bevallen van onze prachtige en gezonde zoon Seth! Hij is 50 cm en weegt 6 pond. Hij doet het hartstikke goed en ook mama voelt zich (ondanks de lange en pittige bevalling) alweer hartstikke goed! Hij lijkt zoooo enorm op zijn papa! Heerlijk om te zien. Ik ben zoooooo verliefd op mijn twee mannen......het is werkelijk het allermooiste wat er is..... Liefs Meike
Hey Makkie, wat leuk! Gefeliciteerd met jullie zoon Seth Wat mooi dat je van de dag ervoor nog een buikfoto hebt
Hey lieverd..nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige mannetje SETH ! En wat is het kaartje mooi geworden!..Meagan en ik komen gauw kijken naar dat wondertje ! kusje aan de kleine man !
Hai! Een medemaartmama van 2007 wees mij op dit topic.. Ik heb namelijk op 3 december 08 ook een zoontje gekregen met de naam Seth! Toevallig he> De naam hoor je echt niet vaak, maar ik vind m zooo mooi! Ik wilde jullie dan ook even veel geluk toewensen met jullie Seth, geniet lekker van deze bijzondere tijd!