Baby wil 's avonds niet slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Patricia1984, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia1984

9 mei 2015
    28
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mijn zoontje van bijna 5 maanden is een vrolijk mannetje.
    Overdag leg ik hem in zijn bedje als hij moe is en gaat hij zonder problemen slapen. Maar als ik hem 's avonds naar bed breng is het huilen en gaat hij niet slapen. Hij laat wel duidelijk zien dat hij moe is.
    Ik heb al van alles geprobeerd. Laten huilen werkt niet want dan huilt hij zichzelf helemaal overstuur. Uit bed halen en later weer naar bed brengen werkt ook niet want dan begint alles weer van voor af aan. Ook bij ons in bed wil hij niet slapen. Ik heb hem ook een aantal keer in de avond laten clusteren zolang hij wilde maar ook daarna ging hij niet slapen. Vaak valt hij uiteindelijk aan mijn borst in slaap en leg ik hem in zijn bedje. Hij slaapt dan gelukkig wel tot zes uur 's morgens door. Binnenkort moet ik ook weer 's avonds werken dus ik kan hem niet steeds aan de borst in slaap laten vallen. Overdag is hij meestal na anderhalf/twee uur weer moe maar vanaf ongeveer vijf uur 's middags is hij heel wakker.
    We proberen hem meestal tussen zeven en acht naar bed te brengen maar ook als we hem later naar bed brengen wil hii niet slapen.
    Ik probeer ook elke avond hetzelfde bedritueel aan te houden.

Heeft iemand tips voor wat ik nog meer kan proberen?

2. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    Hee!
    Ik heb dat ook gehad met mijn zoontje.
    Heb je hem al weleens s avonds getemperatuurd?
    Misschien zijn het zijn tandjes die doorkomen.

Mijn zoontje hoorde je overdag ook niet maar s avonds het zelfde ellende als jou.... Misschien heeftie wel verhoging of koorts?

3. Patricia1984

9 mei 2015
    28
    0
    0
    Hoi,

Zijn temperatuur is gewoon normaal. Hij heeft dit nu ongeveer twee maanden dus ik denk niet dat het tandjes zijn.
    Ging het bij jou vanzelf over?

4. Patricia1984

9 mei 2015
    28
    0
    0
    Hij is trouwens gewoon vrolijk als ik hem weer mee naar beneden neem. Ik breng hem dan weer naar bed als ik zie dat hij weer moe is.
    Maar dan gaat hij dus weer niet slapen.

5. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Wij hebben dit ook een ruime periode (van 4 maanden tot 5,5 maand) gehad. Na fles van 18 ging hij om 19 naar bed maar werd om 20 wakker en weigerde te slapen tot zijn laatste voeding van 22/2230 en dan ging hij zo tukken. Geen idee wat het was maar het ging over :)

Deel Deze Pagina