Na 17 maanden oefenen (helaas al die tijd zonder resultaat) en vanaf juli 2011 de mmm in heb ik eindelijk gisteravond positief getest. Heb vreselijk gehuild en kon het maar niet geloven. Toen nog direct vier andere tests gedaan, die ik gelukkig nog in huis had, en allemaal zijn ze super positief. Het is natuurlijk nog heel pril en er kan van alles misgaan, maar voel vooral angst na de bevalling. Zijn we er wel klaar voor enz. Ervoor oefenen is toch anders dan nu echt zwanger zijn. Moet wel zeggen dat ik vandaag alweer een stuk rustiger ben. Zijn er meer die dit kennen?
Dat doe ik ook zeker wel en wordt ook steeds rustiger. Zei vanmorgen tegen mijn vriend dat ik het gevoel van rust heel erg in mij had. Dus dat komt helemaal goed.
ik ken de angst, het ongeloof, als het na zo lang wachten eindelijk raak is ik heb (na aanraden van moeders voor moeders consulent) wat haarspray op de test gespoten en cker tot aan de eerste echo met regelmaat op de test gekeken of het idd waar was wat ik had gezien. geniet van de bevestiging van je testen
Gefeliciteerd! Wat een fijn bericht. En die angst is heel normaal hoor. En wat de bevalling betreft... Die is nog heeeel ver weg. Nog tijd genoeg om je daar druk over te maken. Voorlopig proberen vertrouwen te krijgen in je lichaam en het kindje wat er in groeit en dan komt het helemaal goed.
geweldig voor je! en geniet er van!!! Ik herken je ongeloof wel hoor...wij hebben er destijds ruim 5 jaar over gedaan, waren in bespreking met onze arts voor evt inseminatie zonder hormonen omdat het sperma van mn man wat minder was maar die maand raakte ik eindelijk na zolang spontaan zwanger!!! wat heb ik gehuild van emotie, bevrijding en ontroering!! ik kon t ook moeilijk geloven de eerste weken, maar voelde me zo zwanger gelukkig...hahaha! ik heb steeds gedacht: dit gaat niemand me ooit nog afpakken! nu hebben we een geweldig mannetje van anderhalf en nog kan ik het soms zo moeilijk bevatten als ik hem bij ons in huis rond zie rennen! duik er helemaal in, voel je heerlijk zwanger en lees alles over zwangerschap, ontwikkeling, koop mooie boeken en think only positive!!!het is zo'n mooie tijd...heel speciaal! top!
BTW onze (en enige) test was knallend positief en die is nog helemaal in tact na ruim twee jaar...zonder haarspray of wat danook haha!
Dank jullie wel. Over de bevalling maak ik mij niet zo druk. Daar moet je toch doorheen. Ben alleen bang dat het straks een reus van een baby wordt (mijn zus is eerst bevallen van een 9 ponder en haar laatste spruit was bijna 12 pond). Maar ook dat zien we dan wel. Ben echt zo happy en neem alle kwaaltjes voor lief. Zelfs als ik erg misselijk ben moet ik nog lachen. Heerlijk dat ik de kwaaltjes heb, dan weet je behalve de test ook daardoor dat je zwanger bent. Ga zeker proberen te genieten!
Gefeliciteerd! Bij ons heeft het ook een tijdje geduurd en als het dat ineens ECHT zo is.....puh.....was ook echt even wennen hoor. Ik wilde het ook niet geloven & ook gehuild, het was gewoon best even vreemd. Maar geniet ervan, dan doen wij ook!