Ik heb zelf goede ervaringen met zwanger en kids. Voor mijn dochter (helaas mk) en bij mijn dochter allebei met zwanger en kids getest, allebei de keren aangegeven wat ze moesten aangeven wel bij beide keren ook een kruidvat 2v5 gedaan, voor de zekerheid. Dus deze keer ook weer een kruidvat test die ik ga doen. Zal morgen er een paar halen
Ik heb nog een keer met de zwanger en kids getest..positief! Ik heb de kruidvattestjes gehaald, moet hem alleen nog even doen Staat dus wel op de planning haha
ja hij is duidelijker geworden maar moet zeggen dat ik 1 en 2 januari getest heb dus logisch dat hij niet veeel donkerder is. Morgenochtend test ik met kv. Zal hem hier plaatsen Ik weet helaas niet wanneer mijn nod precies is, dat is een beetje jammer.
Ik zit de twee testjes eens te vergelijken. 1 januari was nog echt wel tuur en 2 januari echt wel duidelijker. Er zit dus schot in de zaak
Gefeliciteerd! Z&k zijn prima testen! Zo verschillend he.. de een vindt dit en de ander dat.. iig gefeliciteerd!