Hallo Dames, Ik moet toch even mijn hart uitstorten, aangezien ik het nog aan niemand kan vertellen en ongeduldig ben. Maar ik ben zwanger!!!! 4 weken en 2 dagen. Mijn man en ik zijn natuurlijk dolgelukkig! Groetjes, Melisje
Dankjulliewel. Doet me goed om het toch aan mensen te kunnen vertellen . Oh leuk mamaL86, dit word jullie 2de? Bij mij word dit ons 1ste kindje. Zo spannend allemaal!
Oh leuk, de eerste echo!! Geniet ervan! Welke zwangerschapssymptomen hebben jullie nu last van? Ikzelf voel me moe, en heb pijnlijke borsten.
Ik heb al een echo gehad dit wordt de 2e! Kwaaltjes vallen sinds afgelopen week mee, geen last meer van mijn borsten of niet misselijk meer, wel een moeilijke stoelgang en heel erg moe.. en verschrikkelijk koud!
Idd, lag hier net ook onder een dekentje! Het is nog allemaal zo moeilijk te bevatten. Ik heb de test gezien, en de kwaaltjes liegen er niet om. Denk dat ik pas tevreden ben als ik langs de huisarts ben gegaan...haha
Hahah, bij mij werd het eigenlijk pas 'echt' na de eerste echo, ondanks alle kwaaltjes! En die kou.. nou bij mij helpt helemaal niks, hoeveel dekens ik ook gebruik en hoe hoog de kachel ook staat..