Hallo Mijn dochter is jarig op 22 november en volgens de ene site is ze daardoor een Schorpioen en de ander zegt Boogschutter. Hoe zit dat nou? Wat is ze nou eigenlijk? (ik hou me ni zo bezig met astrologie enzo, maar we zitten een vriendenboekje in te vullen en daar vragen ze d'r om )
Welkom bij de club..ik ben inmiddels 20 en weet nog niet wat ik ben, hahahahaha! Maar volgens mij is het schorpioen
Ik ben van 23 november en heb ooit eens gelezen dat wanneer je rond een overgangsdatum geboren bent, je je dan in beide sterrenbeelden kunt herkennen.
Als je kijkt op Mijn geboortedag - Jouw geboortedag dan zou het Boogschutter moeten zijn... Ik zit in hetzelfde schuitje, ben ik nou ram of stier?? Heb altijd stier aangehouden (niet dat ik er wat mee doe ofzo).
Ik ben zelf jarig op 22 november en weet niet beter dat ik een schorpioen ben. Heb mijn horoscoop ook een keer laten berekenen door een astrologe en was nog steeds een schorpioen.
Klopt volgens mij helemaal. Ik ben zelf van 22 december en in de meeste gevallen een steenbok, maar ook vaak een boogschutter. In beide sterrebeelden vind ik veel herkenning.
Haha hier schiet ik dus nog niks mee op hahahaha overal zijn de meningen verdeeld Ze is dus gewoon een schorpschutter of een boogioen ofzo
Maar ik zie idd ook op meer sites dat het vanaf 22 november is... Naja dan weet ik het ook niet. Gelukkig ben ik van een dag later.
Op veel sites zie je inderdaad dat het de ene keer schorpioen is, en de andere keer boogschutter. Vaak zijn dat soort sites niet betrouwbaar en alleen maar uit op je geld of worden er horoscopen geplaatst door mensen die er totaal geen verstand van hebben. Als je uitgaat van wat Alan Leo zegt (hij wordt beschouwd als de vader van de moderne astrologie) dan ben je een schorpioen tot en met 21 November. Je bent dus een boogschutter vanaf 22 November. Ik zou dus zeggen dat je een boogschutter bent. Maar goed, ik ben ook geen kenner! Als je het écht wilt weten zul je denk ik iemand moeten raadplegen die er écht verstand van heeft!
Klopt niet helemaal, mijn zoontje is geboren op 21 februari, en is een vis, en geen waterman meer (tot opluchting van mijn vriend - één waterman in huis (ik ) is meer dan genoeg voor hem...)
Kies maar, ik ben geboren op de grens maagd en weegschaal, maar qua eigenschappen past weegschaal veel beter bij me.