*proest* Hihi, ik vraag me af wat er als eerste door je heen ging toen je dat mailtje las, wat een loser! Je zou bijna denken dat hij te weinig werkt heeft en vreselijk baalt dat het niet door gaat. En dat boek zal dan toch ook niet zo'n succes geweest zijn! Hij heeft vast de hele oplage zelf gekocht om zijn open haard aan te houden haha! Sorry ik word flauw, maar ik vind het gewoon zo'n zielige reactie!!! Gewoon lekker er boven staan en niet meer reageren !
whahaha is de titel van zijn boek: "I've got no mail!" Wat een looser zeg.. wat kinderachtig, zeker erg veel klanten.
hahaha heel erg triest! je kunt dit idd van een kind misschien verwachten maar van een volwassen iemand hahaha
Ok van mij heb je de toestemming om zijn bedrijfsnaam hier neer te zetten ... onderuit halen die on professionele man gadverdamme ...
Whahahha ik lig dubbel! Ik zeg altijd voor de gein 'onvriendelijke groeten' als ik een brief aan het typen ben naar iemand die ik niet helemaal mag. En deze fantastische meneer heeft het gewoon geschreven. wat een loser zeg! Kennelijk heeft hij gewoon geen idee hoe het gaat bij bruiloftsfotografie.. het is normaal om toch meerdere fotografen te vergelijken om te zien wat bij je past?? Misschien kwam hij net uit een winterslaap of coma..
tjeetje zeg die man heeft echt een saai leven... dat ie het van een ander probeerd te zuren!!! wat een kinderachtig en maffe vent zeg!!! En zo klantonvriendelijk... daar moest niemand mee in zee gaan!!!
Lekkere reclame voor zichzelf. Geef even zijn mailadres, kunnen we hem met zijn allen vragen of we een fotoboek bij hem kunnen bestellen. Ik ben benieuwd wat voor mailtjes hij nog meer kan bedenken.
Wat een triest figuur zeg. Mijn eerste gedachte was Google is onverbiddellijk, maak er gebruik van en plaats zijn link. Als ie een gastenboek heeft zijn er vast wel een paar gewillige forumdames die een leuk berichtje voor 'm willen achterlaten, haha!