hahaha oh oh oh oh oh! ik zou eerst van mn stoel vallen van verbazing om direct daarna over de grond te rollen van het lachen haha hoezo jullie onvolwassen! tssss haha
LOOOOSSER!! hahahahaha...nou je hebt wel weer een super verhaal om te vertellen...deze meneer snapt de bedoeling van goede mond op mond reclame niet echt... Als dat boek zo succesvol is dan gaat het vast niet over marketing strategieen want zo goed is hij niet bezig hahahaha
Ben ik dan de enige die dit niet kan geloven of ben ik te naief? Zou het niet zo kunnen zijn dat hij jullie heeft verwisseld met iemand anders? Weet je zeker dat het om jullie gaat? Zo ja, dan heeft die man echt ergens een gaatje in zijn hersenen..
Ook al was het voor een ander bedoeld, dan nog! Alsof zo'n reactie dan wel normaal is... Of bedoel je soms dat je mijn hele verhaal niet kunt geloven?
oh ja dat meen je niet wat een idioot zeg! die spoort echt niet. nou bewijs zijn tegendeel en heb een lang en gelukkig huwelijk met veel voorspoed! gelukkig dat jullie t zelf hebben gedaan !
ik denk dat die meneer dement aan het worden is ontremd gedrag, vergeetachtigheid, decorumverlies...hoort er allemaal bij
Wow... ik lig echt in een deuk! Dat geloof je toch niet, dat mensen zo raar kunnen zijn ? Nou, wij wensen je alle voorspoed met je huwelijk, hoor.... dus die tegenspoed van hem valt lekker in het niets
hmm wat zei je, ik zal je aanbevelen bij anderen doormiddel van deze reactie's? kunnen je klanten vast waarderen zo'n opgefokt typje....en nu lachen naar het vogeltje ... PFF rare reacite's kun je soms van mensen krijgen he, echt onprofessioneel, hij had gewoon kunnen zeggen dat hij het jammer vond maar om dan gelijk je het slechtste te wensen....zielig.
Is het niet een leuk idee om zijn mail gewoon even in zijn geheel in zijn gastenboek te parkeren? Hij zal een website hebben toch? Of is dat een heel erg gemeen idee?
Misschien heeft hij jullie mail nooit ontvangen, maar ik vind zijn reactie eerder kinderachtig. Wie zegt nou dat je iemand ongeluk en tegenspoed in zijn huwelijk toewenst. Ik zou er niet meer op reageren, volgens mij is die man niet helemaal goed..
Ik zou hem lekker zwartmaken overal, als je zo onprofessioneel reageert verdien je het niet om nog in contact met klanten te komen.
whahahaha tis echt te zot voor woorden, zou dit inderdaad in zn gastenboek ofzo zetten als hij die heeft maar ja verwijderd hij waarschijnlijk toch als hij het leest... over een jaartje hihi zo snel is hij kennelijk niet maffe kerel
Whaaaaa wat een vent zeg! Ik kan hem alleen maar heel erg uitlachen dat is het enige wat ie waard is als hij zo'n mail stuurd!