Wie is er aant kijken en wat vinden jullie ervan? Ik had m nog niet gezien..wel een boeiende film maar dat zijn die waargebeurde verhalen meestal wel..
Ah verdorie, dat had ik dus willen kijken vanavond....houd inderdaad meestal wel van dat soort films, al is houden van misschien een gek woord ervoor.
Ik kijk ook Juno Al leek me die film op rtl4 ook heel leuk. Dat vind ik ook meestal wel van die waargebeurde verhalen. Eens kijken of ik hem van de week, of een andere x terug kan kijken!
Heb hem ook gezien wat een mooie film poeh moet er ff van bijkomen heb wel een traantje gelaten Liefs gaga
Rot film!! haha, nee leuke film, heel mooi verhaal en die moeder/oma nou pff!!! nekharen gingen me omhoog staan hoor, gatver wat irriteerde ik me aan haar. Hele mooie film, tranen met tuiten gehuild met me dochter op schoot, te bedenken dat ik me meissie op zou staan voor adoptie over 3 maand.. brok in me keel hoor! 5 maand lang heb je dat kleintje al om je heen en ik zou dat nooit over me hart kunnen krijgen.
Ik heb gehuild. Herkende mijzelf in de lerares en mijn vriend zei goh dat stel lijkt ons wel... Hele goede film!