En jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Wij zitten rond dezelfde tijd... Leuk leuk leuk. gaat het allemaal goed?
Joepie, Gisteravond een test gedaan en deze was duidelijk positief! Ik had er eigenlijk niet op gerekend, omdat ik helemaal niks voelde en nog nergens last van had. Vandaag borrelt het de hele dag in de buik. Ik ben nu al druk aan het bedenken wat voor tekst we op het t-shirt van onze dochter zullen zetten, om het de rest te vertellen.
Ik ben voornamelijk erg moe! En sinds 2 dagen ook misselijk... ...en helaas niet alleen in de ochtend. Hopelijk duurt dit niet lang. Ik heb nu een weekje vakantie, lijkt me vervelender als ik volgende week weer moet werken! En met jou? gr Jill
Wat leuk al die felicitaties, dat maakt het allemaal een suk "echter". Soms lijkt het nog zo onwerkelijk...(behalve sinds ik misselijk ben... ). En geregeld ben ik toch nog bang dat het misgaat en durf ik nog niet zo te hopen....maaaar daar probeer ik me toch wel overheen te zetten. Nog 3 weken en dan de 1e x naar de VK. Spannend! Bedankt allemaal! Groetjes Jill
Hoi hoi, Ik ben ook best moe, en het carnavallen viel niet echt mee, hihi... En al een paar weken duizelig. Maar het maakt me niet zoveel uit, als het allemaal maar goed blijft gaan. Las net dat jij ook bang bent dat het alsnog mis gaat. Dat heb ik ook. Ik probeer daar maar niet zoveel aan te denken, maar toch schiet het regelmatig door mijn hoofd. Kan ook niet wachten totdat ik een echo heb gezien, en dat alles goed gaat. Hopelijk gaat je misselijkheid snel over! En dat je er maar flink van kan genieten! Doe ik ook... Liefs
Jullie natuurlijk ook allemaal van harte! Ik kan het me helemaal voorstellen dat jullie angstig zijn, dat het mis gaat. Maar probeer toch positief denken, anders worden de dagen en weken tot de 1ste echo erg lang. Vraagje; wanneer mag je nu de eerste echo hebben? Bij mijn dochter was dat alleen bij 12 weken en de 20 weken was op eigen kosten, maar dat is 2 jaar geleden.
Als ik 9 weken zwanger ben heb ik de 1e afspraak bij de VK + 1e echo (dacht ik). Ze wilde eerst afspreken in de 8e week, maar dat kregen we niet gepland..Nog 3weken ! Spannend.
Vanmorgen bij de HA geweest en idd bij 9 en 20 weken krijg je nu standaard een echo. Wel mooi dat het nu al bij 9 weken is ipv 12, dat duurde altijd zo lang. Het rommelt hier lekker in het lichaam en ik heb nu alweer last van slecht slapen en heel veel dromen. Onrustig met slapen. Maar ja het hoort erbij, er zal wel veel meer kwalen bij komen. Groeten
Jipppieeee,,, ik ben zwanger.... na een jaar proberen heb ik vandaag positief getest.. durf het nog niet helemaal te geloven.. omdat het nog zoooo pril is... nu maar hopen dat het zich goed vast houdt
Charissa gefeliciteerd, super hé! De eerste weken blijven altijd eerst enorm onzeker, maar probeer gewoon te genieten, dan gaan de dagen het snelst om! Jij bent nu zwanger van jullie eerste kind? Groeten
ja van ons eerste kindje.. ik ben alleen zo onzeker dat het fout gaat.... juist omdat we het al een jaar proberen.. en eerlijk gezegt denk ik dat ik al langer zwanger ben, omdat ik al langer "klachten"heb... dus maandag even de dokter bellen om te kijken of zij het kunnen vast stellen.. of het ziekenhuis. (weet eigelijk niet hoe dat gaat).. zie dat jij ook zwanger bent.. Gefeliciteerd! ook al lang bezig ? Groetjes, Charissa!
Charissa, ook van harte gefeliciteerd! Hartstikke leuk, al die zwangere meiden hier. Ik ben ook wel benieuwd hoe ver je bent... En ik weet dat ik (net als wat andere meiden) er niet teveel aan moet denken dat het mis kan gaan... maar ja, toch doe ik het. Heb wel genoeg zwangerschapskwaaltjes, dus ik probeer er gewoon vanuit te gaan dat het goed blijft gaan. Ik hecht me nu al aan zo'n kleintje!