Wauw..ik ben zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Jill79, 14 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    jaa, ik probeer ook positief te blijven... en er al een beetje van te genieten..

maar is best moeilijk( raar he )

maar ik zal jullie op de hoogte houden over hoever ik ben..

Groetjes charissa

2. anpuma

anpuma Lid

22 jan 2009
    9
    0
    0
    Wij waren nog niet lang bezg, 2de maand, dus dit was weer snel.
    Bij onze dochter was ik gelijk de eerste maand zwanger.

Een buikje begin ik nu alweer iets te krijgen, spijkerbroeken zitten strak en 's avonds voel ik me nog dikker. (niet dat ik dik ben)
    Verder rommeld het veel en slaap ik dus onrustig.

Iedereen een fijne zwangerschap.

3. Butterfly27

20 jan 2009
    39
    0
    0
    Ook ik heb angstige gevoelens hoor..Het is nu ineens 'echt'...Weet het sinds donderdag en zit sindsdien op een roze wolk. Heb weinig kunnen doen gister en vandaag...ben wel naar de sportschool geweest...
    Vanmiddag ontzettend moe en alleen maar op de bank gehangen...Ben ook wel wat duizelig geweest de afgelopen dagen en met vlagen misselijk. Maar die klachten had ik vorige maand ook al (toen dacht ik dus dat ik zwanger was, wat niet zo bleek te zijn). Heb nu wel erg pijnlijke borsten en opgezet buikje...Ga maandag naar de dokter..Want ik wil ook wel graag weten hoe lang ik nu precies zwanger ben...

4. Jill79

Jill79 Lid

14 feb 2009
    17
    0
    0
    Bij mij beginnen de kwaaltjes nu echt op te komen geloof ik. Ben net terug van een weekendje Rotterdam + concert.. ben sinds een week behoorlijk misselijk en duizelig.. :confused: ( niet alleen 's ochtends)...Het belemmerde helaas het shoppen en lekker eten. Wordt misselijk van alles wat ik ruik.
    Ik had me voorgenomen om niet zo'n zeurmiep te worden...maar helaas, er gebeurt zooooveel in mijn lichaam..lijkt wel een hele fabriek..haha..uiteraard probeer ik er zeker van te genieten! Maar ik hoop toch dat dit gauw over is :D . Is het wel herkenbaar? :rolleyes:

Ik ga de kleren eens uitpakken en wassen.
    fijne zondag nog!

:D

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

gefeliciteerd !

6. Zonnetje16

Zonnetje16 Nieuw lid

26 feb 2009
    1
    0
    0
    Gefeliciteerd! :D

Ik ben ook zwanger!
    Afgelopen vrijdag heb ik mijn eerste echo gehad, zo spannend! Wij dachten dat het al 7 weken en 1 dagen zou zijn, maar het is een week jonger. Wij hebben het hartje al zien kloppen en dat gaf veel rust. Het voelt nu allemaal heel echt.

Over drie weken weer een echo. Wel fijn om op de site te lezen dat als je een goede echo hebt gehad, dat de kans dan kleiner is op een miskraam.

Geniet van het zwangerschapsgevoel!

Liefs, Zonnetje

7. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    Zonnetje gefeleiciteerd!

geniet ervan... !

Groetjes charissa

8. Jill79

Jill79 Lid

14 feb 2009
    17
    0
    0

Oh wat goed dat je al een echo hebt gehad, een hele geruststelling lijkt me. Ik moet nog 2 weekjes wachten..spannend!

Geniet er lekker van!

Liefs Jill

9. chantal21

chantal21 Actief lid

28 mrt 2008
    179
    0
    0
    verzorgende
    Hoogezand
    Van Harte met je zwangerschap, geniet er maar lekker van

groetjes chantal