Hoi, ik ben 29 jaar jong (nou moet ik zeggen dat ik me ineens best oud voel nu) en ik ben eind Oktober gestopt met de pil en kreeg fijn 28 dagen later mijn eerste mens weer. In Maart/April voor de eerste keer maar eens gekeken wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb. Ik voelde me al 2 weken misselijk en anders. Ik wist eigenlijk al zeker dat ik zwanger was, zonder zelfs te weten hoe je dat nu eigenlijk weet. Test gedaan en ja zwanger Paar dagen later voor de zekerheid weer een test gedaan en nog steeds zwanger. Uitgerekend ben ik nu 6 weken zwanger, ja ik weet het is nog pril, maar ik ben positief! De verloskunde opgebeld in 2 weken gaan we voorbij om alles te plannen met ze en infor te krijgen. Moet er best nog aan wennen, want ik merk dat ik totaal aan het verranderen ben. Ik heb een eigen paard en heb altijd gezegd dat ik wel tot de laatste maand zou rijden, maar nee durf het toch niet. Ben te bang dat ik van mijn paard afval en dat er iets gebeurd. Mijn paardje is namelijk niet te rustigste.
Gefeliciteerd! Zo bijzonder om een wondertje mee te maken! En succes met een keuze maken hoe en wat met je paard. Lijkt me toch best lastig.