Ik had niet verwacht dat ik in dit forum een bericht zou mogen plaatsen binnen korte tijd. 2 weken geleden zaten we nog tegenover een arts die zei dat alleen ICSI een optie was voor ons.. Het zaad van mijn vriend was door de chemo (tegen de kanker waar hij nu helemaal schoon van is) zo beschadigd was dat een spontane zwangerschap er voor ons niet in zat.. Ik voelde maandag wat steken en heb steeds een rare kriebel aan mijn buik sindsdien en nu deze test.. kan het helemaal niet gelover? Zit met tranen in mijn ogen? Eindelijk even geen gevecht hoeven voeren, het is toch echt een wonder? Ik hoop zo dat het echt is en het blijft zitten!
Mooi he, zo'n positieve test?! wij zijn denk ik even ver? Ik heb sinds gister ook tuurtestjes, 3 tot nu toe maar heb wel last van bruinverlies dus ik hoop op een plakker! En voor jou idem dito! Zondag is mijn nod
3 oktober was cyclusdag 1 bij mij, dus als het echt zo is (kan het helemaal niet geloven!) ben ik 4 weken en 1 dag zwanger. Jij? Ik hoop ook zo dat ie blijft plakken, zeker omdat de kans al zo ontzetten klein was! Hoop het ook voor jou hoor, blijf duimen!
Ik moet echt turen maar zie wel een streepje staan gefeliciteerd meis, ik dumi voor een plakker! Een ICSI traject wens ik je echt niet toe... dus deze MOET blijven plakken!!
Het is inderdaad een wonder! Jullie hebben het dik verdiend hoor,geniet ervan!! Wat was de reactie van ml??
geweldig! Gefeliciteerd! Hier ook alleen de kans via icsi en toch spontaan zwanger! Wat een lekker gevoel he!
Wat goed! Echt fantastisch zo'n wonder ja vind het moelijk te geloven! Gaat je zwangerschap goed? Weet je al wat het wordt?
Gefeliciteerd... zal voor je duimen... ennuh het icsi traject gaat je echt niet in de koude kleren zitten... zo is iig mijn ervaring... na 1 poging was ik er wel klaar mee, en 4 mnd later is er bij mij ook een spontaan wonder gebeurt... nu alweer 24 wkn zwanger... pff wat gaat de tijd toch snel
Super! Mooi dat het bij jou ook spontaan gelukt is Ik zag heel erg op tegen het traject, ben zo ontzetten blij dat dat (hopelijk) niet hoeft! Hoe verloopt jou zwangerschap?