Meiden, Wie kan uit ervaring spreken of pukkeltjes (vooral in je gezicht) invloed hebben op het geslacht? Ik hoor van veel mensen uit mijn omgeving dat je een meisje krijgt als je last hebt van pukkeltjes. Liefs
Dan zal het bij mij wel een meisje worden want heb last van pukkeltjes in mijn gezicht sinds mijn zwangerschap. Woensdag weten we het
Ik denk niet dat je hier vannuit moet gaan, zoals bij de andere symptonen, het zijn toch eigenlijk allemaal fabeltjes. Ik krijg een meisje maar heb juist een mooiere huid. geen pukkeltje te zien!
Volgens mij heeft dat niets met het geslacht te maken. Ik heb sinds me zwangerschap ook veel last van pukkeltjes en vooral in me gezicht en wij krijgen toch echt een jongen
ik zou hier niet echt van uit gaan ik heb wel pukkels en het word ook een meisje maar om je daar nou aan vast te houden? want er is namelijk iemand geweest die tegen mij gezegd heeft "'je hebt veel pukkels en meestal als je veel pukkels hebt word het een jongen!' dus ik denk niet dat je er echt een touw aan vast kunt knopen denk een bakerpraatje
Mijn man en ik zien juist altijd bij meiden(uit onze kennissenkring) die een jochie kregen puistjes, maar alles is wel afhankelijk hoe voorheen je huid was, moet zeggen meestal zitten we goed
Ik heb bij mijn zwangerschappen geen pukkeltjes gehad. Ik eerst een meisje gekregen, toen een jongen en nu ? (dat weten we nog niet). Dus ik denk dat het niets met geslacht heeft te maken maar meer met je huid. Gina
Tis een fabeltje. Ze zeggen dat meisjes al het mooie van de moeder afpakt tijdens de zwangerschap. Ik moet zeggen dat ik er van top tot teen onderzat bij de zwangerschap van Manon. Maar toch hoor ik heel vaak dat het een fabeltje is. Ik zie ook heel veel vrouwen met totaal geen pukkels, en die krijgen alsnog een meid. Afwachten maar meer kan je niet doen, ik zou me er in iig niet op vast pinnen als ik jou was.
hoi hoi, nou als het inderdaad zou kloppen moet ik eigenlijk een meisje krijgen ha ha want ik ben net een grindtegel. zit echt helemaal onder in mijn gezicht en op mijn borst. verdwijnt dat eigenlijk rond om een bepaalde tijd? hihi zou wel prettig zijn! Liefs
Ik heb wel last van pukkeltjes gehad en ik heb een zoontje gekregen. Ik denk dat het dus bakerpraatjes zijn, je hebt 50 % kans natuurlijk !
hahaha bij mij zijn de pukkels nu wel mider geworden( dat werd trouwens ook tijd!) maar ik denk echt een bakerpraatje het is gewoon fifty fifty haha
Ik zal hier niet vanuit gaan. Mijn nichtje heeft een meisje en een jongen - en bij allebei zat ze onder de pukkels.
Ik heb een paar dagen een soort pukkeltjes gehad.2 weken later bleek dat ik zwanger was.en het is een meisje geworden. maar ik geloof niet zo in dat soort dingen
Ik ben nu voor de 4de keer zwanger, heb 3 jongens en nu wordt het een meid, heb nooit pukkels gehad bij geen van allen. Ik heb wel een vroege miskraam voor deze zwangerschap gehad en toen had ik wél pukkels haha denk niet dat het met het geslacht te maken heeft maar gewoon met de hormoontjes
wij hebben eergister alle bakerpraatjes die we kennen en konden vinden eens even naast elkaar gehouden. de stand: 23 jongen en 20 meisje. de bakerpraatjes zijn het dus over een ding eens: ze slaan echt nergens op. als ik weet wat het gaat worden weet ik trouwens wel welke eventueel waar zouden kunnen zijn. groetjes, lidwina
Ikkkeee...hahaha of ik nou pukkeltjes heb door die kleine meid of door me eigen ik weet het niet hahah maar ik heb ze en ben zwanger van een meid!
Bij mij zei iedereen altijd dat ik een meisje zou krijgen, zag bleek, last van pukkeltjes ... Maar het was op de echo toch duidelijk een jongentje hoor grtz x
Nou klinkt meer als zo een fabeltje.. Maar ik had normaal amper puistjes,en nu ik zwanger ben wel vaker, maar het is inderdaad een meisje
Vanmiddag om half 4 hebben wij een pretecho! Ben zoooo nieuwsgierig wat het wordt. Vorige week hadden wij een 20-weken echo. Helaas lag onze baby met opgetrokken knietjes stijf tegen elkaar aan waardoor ze het geslacht onmogelijk kon zien. Erg jammer! Maar vanmiddag nog een poging. Liefs