Hallo, Ik heb nog nooit iets in mijn handen gehad wat zelfs maar lijkt op een positieve ovulatietest. Bij de meeste andere testen kwam binnen afleestijd niets, en erna een indroog lijntje. (Of een streep duidelijk niet positief) Ik ben van plan nog verder te testen, maar ben toch wel benieuwd! Groetjes
Ziet er positief uit! Voor de zekerheid even doortesten, maar denk dat je wel alvast mag klussen Succes!
Komt eraan bij mij Gisteravond geklust dus morgenavond zoiezo ook Ben benieuwd morgen naar de cb of tie een smiley geeft
Bij deze geeft hij sws geen smiley. Ik vond het nog vrij lang duren voordat hij een smiley gaf. Bij deze test had ik een smiley.
Het klopt toch dat wanneer een ovulatietest s'morgens positief is en in de namiddag niet meer, de eisprong die dag geweest is hè? Groetjes
Nee dat klopt niet. Als je ovulatietest weer negatief is zegt dat niets over het moment van je eisprong alleen dat je LH-piek voorbij is. Je ei springt meestal 24-48 uur na die piek. Dus stel je had vanochtend een positieve test dan is je eisprong uiterlijk woensdag.
En als er 2 dagen een positieve ovulatietest is? Dus bv zondag namiddag en maandag ochtend (in de namiddag dus niet meer) wanneer is dan de kans het grootst dat het eitje springt? Ik veronderstel 24-48 uren na de 1e positieve test?