weet iemand of hier ook poppen of knuffels van te krijgen zijn, ik heb al een poging gedaan om te googlen, maar tot dusver ben ik niet veel wijzer geworden.. het dochtertje van mijn vriendin is hier ook helemaal weg van en ik zou haar graag verrassen met een 'sassa' pop
poppen of knuffels van 'het zandkasteel'? sorry ik wou dat ik je kon helpen maar ik heb er nog nooit van gehoord! succes
Ik heb geen idee maar misschien kan de Teleac/NOT je verder helpen. Stichting Teleac/NOT Wilhelminastraat 21 1211 RH Hilversum Postbus 1070 1200 BB Hilversum Telefoon, fax en e-mail: Telefoon: 035 - 6293456 Fax: 035 - 6293123 E-mailadres: teleacnot@teleacnot.nl Klantenservice: 0900 - 1344 (0,20 ct/min.)
Vlug vlug kom maar gau zet je stoel voor de TV voor het zandkasteel, het zandkasteel aan zee... ... ... ... ... En als de neuzen kriebelen, Dan moeten ze gaan wiebelen... Hier ook een fan in huis, we hebben inmiddels wel een paar afleeringen van internet gevonden. Groet van Kiki
kun je me pb-en waar? want de dvd's zijn hier moeilijk te vinden, zat al te denken om ze van internet te bestellen, maar als het zo kan is het ook makkelijk