Wauw hier zal menig vrouw jaloers op zijn zeg. Ik hoop donderdag ook zo goed te testen. Gefeliciteerd, prachtig
Wauw gefeliciteerd!! Hopelijk mogen velen van ons snel ook zo'n mooie knaller hebben! D Geniet er van!
Jeetje bedankt meiden, ik ben er helemaal even stil van.. De zwangeren onder ons, gefeliciteerd! Degene die op het wachtbankje zitten, ongeduldig te wachten op uiteindelijk een positieve uitslag, ik gun jullie ook echt een knaller! De rest veel babygeluk
Afgelopen vrijdag was geloof ik mijn Nod..ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet precies weet aangezien ik het zwanger worden even losgelaten had en heb dus eigenlijk niet echt uitgerekend wanneer mijn Nod was.. Maar ik dacht mm volgens mij moet ik één deze dagen wel ongesteld worden en ik had wel kramp (en daar door ook een vermoeden dat ik zwanger was) en nou ja maandag 3 dagen na mijn twijfelachtige Nod had ik zo'n positieve test in mijn handen..
Wat een knaltest zeg, prachtig!! Gefeliciteerd! Zo zie je maar wat loslaten kan doen, hier ging het net zo.
Jeetje mina ik moest goed kijken maar ik denk toch wat te zien.... PFFFFF GEFELICITEERD jeetje die is echt duidelijk...!