is het handig om meerdere luiertassen te hebben? wij hebben namelijk gekozen voor een Joolz waar een luiertas bij zit en heb nog een nieuwe Lief! luiertas in de verpakking boven liggen. Nu zit ik te twijfelen of ik die moet verkopen of dat het toch wel handig is om 2 tassen te hebben, graag jullie ervaringen/meningen.
Ik heb er nu 4 en vind het persoonlijk erg handig. Ze zijn verschillend van maat dus als ik niet zoveel hoef mee te nemen pak ik een kleine tas. Verder ben ik gewoon dol op tassen dus ook mooie luiertassen
Ik zou het erg onhandig vinden, omdat ik in mijn luiertas een vast aantal dingen heb zitten. Dan zou ik dus al die dingen dubbel moeten kopen, of steeds moeten verplaatsen naar de tas die ik mee zou nemen. Denk aan verschoningsondergrond, billendoekjes, reserve body´s, slabbertje enz.
ik vind het wel handig, heb er 2 en 1 is zeg maar van stof dus als die in de wasmachine zit kan ik de ander gewoon gebruiken. de leren is ook wat groter dus als ik idd wat minder mee neem pak ik de burberry
Als ze behalve de buitenkant hetzelfde zijn, zou ik het niet handig vinden. Als de één groot is en de ander klein, dan juist weer wel. Ik heb drie tassen die ik gebruik als luiertas, waarvan er maar één officieel zo bedoeld is (die hoort ook bij de kinderwagen). Dat is de tussenmaat die makkelijk mee kan met korte dagjes weg ed. Dan heb ik een klein sporttasje, die ik meestal meeneem als we een hele dag weg gaan en ik veel spullen mee moet nemen. En dan heb ik nog een klein tasje, waar wat luiers, luierdoekjes en eventueel wat speelgoed en/of schone kleding in past. Welke ik meeneem hangt dus af van hoe lang we weggaan en wat er allemaal mee moet. Nu gebruik ik meestal de kleinste tas, straks waarschijnlijk weer vooral de grotere.
Wij hebben er twee, een voor eigen gebruik en de ander gaat altijd mee naar de oppas. Zo hoef ik niet telkens mijn persoonlijke spulletjes uit de tas te halen. Straks komt er nog een luiertas bij en krijgt spruit nr 2 deze mee naar de oppas.
Ik heb er géén vraag me overigens ook altijd af wat alle moeders met zich meeslepen...dus 2 lijkt me helemaal overbodig! hihi
Luiers, reservekleertjes, voeding. Dan is bij mij de tas al redelijk gevuld Ik heb één grote tas van Llief en heb nu voor mijn dochter een iets kleinere tas omdat ik niet veel meer mee hoef te slepen.
ik heb/had 2 tassen in gebruik. Zoals al eerder door anderen gezegd. Een grote en een kleine. De kleine neem ik vaak mee als ik eventjes op stap ga en de grotere als we ergens voor langere tijd naar toe gaan. (op bezoek, comsultatieburo, ed.) Nu ik weer zwanger ben ga ik op zoek naar een mooie nieuwe tas. En daarnaast gebruik ik de standaard tas die bij de kinderwagen hoort.
Ik vraag t me soms af, als ik een moeder zonder luiertas zie.. In t begin had ik altijd bij me: luiers, luierdoekjes, slabber, flesje, poedertoren, spuugdoekje, reservekleertjes, speen+ doosje, paracetamol, thermometer, neusspray, alcohol en dan nog mn eigen spulletjes... Een grote luiertas is hier geen overbodige luxe!