ivo heeft ook in begin alleen lauw/warm water gedronken, ook zijn diksap met lauw water. ging veel beter! wie weet! ik moet zeggen dat ivo sinds een paar dagen, pas echt goed drinkt, water, diksap, of wat anders.
Het hoeft ook zeker nog niet, maar ik probeer het af en toe om een beetje te wennen. Als het dan eens heel warm is, kan hij misschien wat bijdrinken. Fijn dat ivo goed drinkt nu!
Warmer water kan ook helpen inderdaad. Geef jij het echt koud dan? Ik warm het altijd een beetje op, ook omdat wij de flesjes water in de koeling gebruiken. Als onze man flesvoeding krijgt maak ik dat ook met kraanwater aan en dat gaat wel goed.
De eerste keer heb ik er eigenlijk niet over nagedacht (is nu zo'n 3 x gebeurt ofzo). Maar dan deed ik gewoon wat water in de fles/beker. Misschien wel een beetje dom ja... Dus ik ga gewoon regelmatig proberen met wat warmer water.
Ik vind het helemaal niet dom, juist logisch dat je het zo doet/deed. Ik ben benieuwd of het beter gaat als je het opwarmt.
is toch niet dom!!!!! doe niet zo gek! heb ik ook gedaan, sommige kinderen hebben er geen moeite mee. maar andere kindjes zijn wat gevoeliger of kieskeurige maar het blijft geweldig goed, dat hij al een klein beetje drinken uit een rietje kan krijgen! WAUW
Ja ach, ik had er gewoon niet over nagedacht dat koud misschien wel niet zo fijn handig of lekker zou zijn. Maar weet iemand of deze beker in de magnetron kan? Bekers en drinktuiten < Nûby
@ Jois... Geen idee of dat met die beker kan.... Hier gewoon kraanwater of lauwe thee uit de tuitbeker... Vandaag eens gemeten hoeveel ze er uit drinkt.. Ging vandaag wel heel erg goed.. ongeveer 60cc per keer... dus met meerdere keren zuigen achter elkaar zonder los te laten... Dit deed ze 2x.. en daarna nog een paar losse slokken..
Nou, Simon krijgt echt bijna onmeetbare hoeveelheden binnen hoor. Gaat om het idee Maar vandaag met warmer water hielp wel (tot nu toe!)
hahaa ja ze schelen ook ruim 4 mnd idd zeker fijn met dat warme weer om zo iets extra tussendoor te kunnen doen.. elk slokje is er 1!