Hai! Wij hadden ons ingeschreven op ons nieuwe adres via de website van de gemeente. Dit is fout gegaan en in 1 keer kregen we geen toeslagen etc meer en waren we schijnbaar uitgeschreven. Omdat ik bewijs had dat we wel ingeschreven hadden zijn we met terugwerkende kracht in het gba gezet. Maar dus ook de kinderopvangtoeslag was stopgezet. Dit gelijk weer aangevraagd met terugwerkende kracht. Maar zit nu dus te wachten op de beschikking zodat ik weet of ik in mei weer toeslag krijg. Volgens de medewerker moet eind april de beschikking voor mei klaar staan via mijntoeslagen. Maar dit is de laatste werkdag van april en er staat niks online. Dus wil ik graag weten of er bij meerdere mensen die deze maand een wijziging hebben gedaan of daar al een beschikking staat voor mei? Enige wat de belasting telefoon nu zegt is afwachten... Maar ik zit er wel mee in mijn maag.. Iemand?
Over het algemeen duurt het max 5 weken voor dat er een nieuwe beschikking opgemaakt is. De nieuwe beschikking worden nooit aan het eind van de maand getoond maar in de eerste uiterlijk tweede week van de maand.