Toch verborgen reflux.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door esther1984, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    #1 esther1984, 11 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2010
    zoals vele van jullie wel weten heb ik de afgelopen weken heel wat topics geplaatst over ons zoontje, we zijn vanaf zijn 3 weken oud al aan het aan modderen, met alles, hij huilde veel, dat huilen werd al heel snel krijsen, hij had aanzienelijk veel pijn, verschillende malen ha bezocht, maar gingen iedere keer met de mededeling naar huis hij heeft krampjes, niemand nam ons echt serieus, ik moest me maar niet niet zo druk maken, slapen was ook een ramp, we zaten grotendeels van de dag naast zijn bedje in de hoop datie eens ging slapen, maar ter vergeefs, toen dachten we dat inbakeren de oplossing zou zijn, maar nee, hij lag in de reiswieg ingebakerd, zijn reiswieg stond wel in zijn bedje, maar zodra we hem weg deden leggen, begon hij luid keels te huilen, matrasje al iets omhoog gelegd maar niets hielp, ook bleek hij verborgen reflux te hebben, en zijn in behandeling bij een osteopaat, toen dat eruit kwam dachten we dat we het gevonden hadden, maar nee het enorm overstrekken, het krijsen dat bleef maar, soms was ik echt helemaal aan mijn eind, vermoeid, onzeker, intens verdrietig, wat ons manneke had aanzienelijk veel pijn, en dat vreet enorm aan je, ook het gevoel dat de ha ons niet derieus nam, het het probleem niet zag, tot vandaag, ik had het helemaal gehad, hij krijste nu zelfs al tijdens het krijgen van zijn fles, weer de hap gebeld met de vraag of ze hem nou eens echt goed willen onderzoeken, eindelijk zeg we kregen een ha die ons wel serieus nam, hij luisterde aandachtig naar ons verhaal, en hij kwam met de diagnose (wat wij zelf ook al vermoede) ontzettend veel last van zuurbranden, hij vermoede dat zijn slokdarm al lichtjes aangetast was, ook zijn ontlasting ruikt erg zuur, wat kan duiden op overmatig maarzuur, dus hebben we zantac gekregen, nu net nar zijn laatste fles voor de tweede keer zan tac gegeven, na zijn fles zat ik in afwachting wanneer hij weer begon te huilen maar nee hoor hij ging niet huilen, hij viel zelfs al nast ons in bed in slaap, mijn vriend zei, dek zijn bedje eens gewoon op, baker hem eens niet in en leg hem eens gewoon in zijn trappel zak in zijn bedje, ik zag het eerlijk gezegd niet zo zitten, maat toch maar gedaan, bedje opgedekt, trappelzak aan gedaan en op bedje gelgd, ben er naast gaan zitten, maar hij begon niet te huilen, dat was al heel wat, toen ging hij een beetje aan zijn handjes sabbelen en zocht zijn duimpje, maar die kreeg hij niet gevonden dus zijn tut gegeven, en wat denk hij viel zonder enkel protest in slaap, ik wist niet wat ik mee maakte, ben zo blij, en valt zo'n last van mijn schouders, kan wel janken van blijdschap lang leven de zantac!!!!!!

kan die ha wel van blijdschap om zijn nek vliegen.

dit wilde ik even met jullie delen, vanaf nu eindelijk kunnen we gaan genieten, hiervoor ook wel geprobeert maar toch kwam iedere keer de onzekerheid, vermoeidheid, verdriet naar boven.

dit wilde ik even kwijt, ga nu lekker slapen, en nog even naar mijn mannetje kijken!!!

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw meis wat heerlijk!!! Eindelijk iemand die jullie geloofd en jullie kleine man kan nu eindelijk slapen!

Maar weer duidelijk het bewijs dat de ouder gevoelens niet liegen!

Hopelijk hebben jullie heerlijk geslapen en zou maandag even jullie ha bellen en het verhaal even vertellen, en als hij jullie dan nog niet geloofd door verwijzing vragen voor de kinderarts!

3. 4days

4days Niet meer actief

Super hoor! :D Maar goed dat jullie hebben volgehouden! Anders had je misshcien nog een paar jaar met een onhandelbaar kind gezeten, wat er helemaal niets aan kan doen. :(

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Super fijn voor je meid! Wat zul jij heerlijk hebben geslapen. :)
    En nu lekker gaan genieten.

5. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    oh wat heerlijk meid!
    Ik kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen....:)
    Ben super blij voor jullie!!

Ga maar lekker genieten!!

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat ontzettend fijn voor jullie!!!
    ik kreeg er kippenvel van! Wat goed dat er iets voor bestaat en dat jullie dat hebben gevonden, geniet ervan!

7. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    wat fijn voor jullie! Idd goed dat jullie hebben volgehouden!

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wat ontzettend fijn zeg. Heerlijk dat je mannetje lekker is gaan slapen.

9. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohh ben zooo blij voor je!
    En helemaal TOP dat je hebt gebeld!

Ook ik liet mee eerst maar wat wijs maken! Maar ik kom nou zeker wel voor ons meisje op!
    Je moeder gevoel klopt echt wel! Mij hebben ze al van alles wijs gemaakt !
    Maar ik had toch gelijk, en heb dus 9 maanden er tegen moeten vechten! En vecht nu nog !Blegh!!

Ik kan je gevoel HELEMAAl voorstellen!!!! Je bent er al zo op gefocused dat het weer fout gaat! En vaak durf je het niet te hopen dat het werkelijk zo goed gaat !!
    Maar meid ik hoop echt dat je kleintje het zo goed blijft doen op de zantac!

Ga ervan genieten!!!

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    HEy meis.

Super zeg dat ze nu iets gevonden hebben wat wel werkt.
    Hoopt dat hij er snel over heen groeit. En dat jullie nu eindelijk weer bij kunnen slapen :)

11. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Fijn he? Na zoveel tijd alleen maar huilen horen is het inderdaad erg raar als je kindje 'zomaar' gaat slapen. Geniet er lekker van!!

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat fijn dat er nu wel een arts is die heeft geluisterd. En wat goed dat je kindje nu eindelijk lekker heeft geslapen. Hopelijk blijft het goed gaan!

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    meis geweldig!!wat een opluchting wij hebben tot 4 maand zo gezeten ook zantac gekregen echt wonderspul!!nu lekker genieten he!!

14. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Geweldig meid! Ik had ook een berichtje in je andere topic geplaatst (bij na de bevalling, waarom neemt niemand ons serieus).
    Wij hebben onze dochter ook niet meer hoeven inbakeren sinds ze medicijnen heeft, daarvoor altijd onrustig en alleen maar hazeslaapjes. Hopelijk kunnen jullie nu ook een beetje bijkomen, ik weet hoe zwaar het is. Het is zo fijn als je ziet dat je kind eindelijk rust heeft gevonden en kan ontspannen.

15. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat geweldig voor jullie, en voor jullie zoontje :)
    En wat belachelijk dat zoveel artsen ouders zolang laten aanmodderen met een huilend kind, terwijl de oplossing gewoon voorhanden is. Ik snap dat echt niet...

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wat super dat er eindelijk een arts is die WEL een keer naar jullie luisteren! Helemaal goed...
    Weer een bewijs dat moedergevoel altijd juist is..
    Geniet er lekker van meid, jullie hebben het verdiend..

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik had ook al eens in je andere topic gereageerd. Pfff wat een verhaal. Ik wordt er helemaal blij van als ik lees dat de zantac zijn werk doet. Wat zal het ook een rust brengen bij je kleintje. Hij kan nu eindelijk slapen zonder pijn. Ze kunnen wel zeggen huilbaby's er is niks aan de hand, maar dat geloof ik niet. Ik had het ook toen het huilen bij onze kleine over was dat ik er veel meer van kon genieten. Ik voelde me bijna schuldig dat ik nu meer van hem genoot dan eerder. Maar wat wil je als je kindje zoveel huilt, daar wordt je echt moedeloos van. Nou lekker genieten hoor! En ik zou nog wel even een doorverwijzing vragen naar de kinderarts.

18. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    zo de nacht zit erop, hij heeft goed geslapen, tot vanmorgen half 6 om 6 uur de fles gegeven, toen is ie weer lekker in slaap gevallen in zijn bedje, om 9 uur werd hij weer wakker, en was super vrolijk, nu net weer op zijn bedje gelegd, na een half uurtje werd hij weer wakker van wat krampjes, heb hem getroost, en de krampjes duurde maar eventjes, en nu slaapt hij weer als een roosje, wij hebben ook heerlijk geslapen.

onze kleine is ook veel meer ontspannen, zie het aan zijn gezichtje, en zijn handjes, normaal had hij nog steeds van die gebalde vuistjes, die je met moeite open kreeg, nu zijn, zijn handjes ontspannen, en heeft hij zijn handjes meer open.

ik ga morgen zeker naar de ha bellen, en het verhaal voorleggen, en zodat ze weten dat mijn moeder gevoel klopte, ook ben ik instaat over te stappen naar een andere ha, want die ik nu heb vind ik waardeloos, het liefst zou ik de dokter willen die ik gisteren had, maar weet niet meer zijn naam, maar toch denk ik dat ik die hap post nog even bel, om te vertellen hoe blij ik ben dat hij zo goed naar ons heeft geluisterd, en ons serieus heeft genomen.

ben zo blij voor onze kleine, dat hij nu niet meer zoveel pijn heeft!! want wat vreet dat energie zeg, voel me zo goed nu!!

en bedankt voor jullie lieve reacties

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@esther: wij hebben een grote doos chocola gekocht voor de arts die maagzuurremmers voorschreef :)

ben helemaal blij voor je :)

20. EmyD

EmyD Niet meer actief

Wat ontzettend fijn voor jullie. Dat zoiets 'simpels' zo'n grote uitwerking kan hebben.. Lijkt me heel erg frustrerend als niemand naar je wil luisteren. Zo'n jong babietje huilt niet voor niks..
    Goed idee van je om de huisarts van de ha-post te laten weten dat hij zo goed geluisterd heeft. Zoiets is altijd prettig om te horen. Ik weet eigenlijk niet of een huisarts van de ha-post ook een eigen praktijk heeft, of in dienst is van een ziekenhuis ofzo..??

Iig heel veel geluk met jullie mannetje, nu kunnen jullie echt van hem gaan genieten!

Deel Deze Pagina