Nou wat een gemiep weer zeg, wat maakt dat uit hoeveel personen er komen iemand moet dit toch zelf weten? Lekker makkelijk weer om iemand d'r enthousiasme de grond in te boren. Ik vind het echt een prachtige taart! Wat zal dat manneke z'n ogen uit kijken zeg .
Dat is echt niet mijn intentie hoor, ik vind het oprecht zonde van die mooie taart dan als die dan weggegooid zo moeten worden. Ik vind hem namelijk prachtig!
Waar slaat dat op,ik was oprecht nieuwschierig naar het aantal gasten. "De grond inboren" pfffff hormonen ofzo??
Misschien zijn de onderste drie lagen wel van piepschuim ipv taart. Die zijn strakker dan de bovenste drie.
Mooi! Hoe moet je dat ooit nog evenaren als hij bijvoorbeeld 5 of 10 wordt? Pff ga mij bijna schuldig voelen als ik over 4 weken aan kom zetten met een taartje met een voorgedrukt plaatje van peppa big voor mijn dan 4jarige. Bijna
Hij is echt geweldig leuk. Wij hadden voor de 1e verjaardag van Roos ook een hele grote taart laten maken,er kwam ongeveer 35 man en ik heb nadien nog een paar dagen taart gegeten maar het was het allemaal waard! Dit was 'm..
hormonen? Nee hoor ik zou willen dat ik zwanger was. Het gaat nou eenmaal niet bij iedereen makkelijk. Ik zie alleen iemand die ontzettend enthousiast is over een taart want hij is echt heel mooi en ik zie bijna alleen maar voorbij komen zo hoeveel personen komen er wat zonde bla bla en ja dat vind ik gemiep, sorry. Laat haar toch lekker . Sorry als ik misschien wat eh ja, hoe noem ik het, te aanvallend over kom, maar het viel ff verkeerd.