Hoi mensen.. 2 maand terug hebben mijn man en ik besloten om met de pil te stoppen en om proberen weer zwanger te worden van ons 2e kindje. We hadden ons er helemaal op ingesteld dat dat nog wel even kon duren. Bij ons dochtertje (die word in okt. 2jaar) heeft het bij ons bijna 2jaar geduurd voordat we zwanger waren. Dus daarom had ik er rekening mee gehouden dat dit minstens wel een jaartje zou duren. Niet dus... gewoon in de 2e maand al raak!!! Ik kon het niet geloven..het is zo onwerkelijk. Maar ik ben zoooo ontzettend blij!! ik wil het echt van de daken schreeuwen, maar dat kan natuurlijk niet Het leuke is dat vorige week zaterdag mn schoonzus vertelde dat ze zwanger was Mn schoonouders helemaal blij. Maar wij vertellen het de ouders gelijk altijd als we positief hebben getest. De rest van de fam. natuurlijk niet, maar het is gewoon fijn dat iemand het dan al weet. Dus mn schoonouders waren gister helemaal dol gelukkig natuurlijk. In 1 week krijg je 2 keer te horen dat je weer opa en oma word. Maar nu een klein probleempje..ik wil het mijn ouders natuurlijk ook graag vertellen. Maar mijn zus woont nog bij mijn ouders in. En ik wil het alleen mijn ouders vertellen. De vorige keer hebben we ze mee genomen uit eten, maar daar is deze maand geen budget voor. Hoe zorg ik ervoor dat mn zus er niet is. Soms is ze op vrijdag avond wel weg, maar zul je net zien dat ze dan gewoon thuis is. En als ik vraag of ze dan even weg wil gaan want ik wil wat met pa en ma bespreken, dan heeft ze het gelijk door natuurlijk. Heeft iemand van jullie een slinks idee....(wij vrouwen zijn daar goed in toch??)
Als eerste gefeliciteerd!!! gelukkig kun je hier gillen wat je wilt!!! wat je uitdaging betreft, ik zou jouw ouders bij jullie uitnodigen. Dan heb je ook geen 'last' van je zusje!
Wauw, wat een bijzonder leuke verrassing! Wat speciaal ook voor je schoonouders, dubbele opa en omapret. I.v.m. je zus: mmmh, lijkt me moeilijk om het voor haar geheim te houden. Mijn idee zou ook zijn om je ouders uit te nodigen voor een etentje. Kan je niet iets klaarmaken dat ze echt niet lust?
Ja maar mijn man heeft ook 3 zussen en een broer, die zouden het ook gelijk wel willen weten. Dan kan ik het beter gelijk heel de fam. vertellen. En dat wil ik niet. Alleen de ouders. En met 12 weken de rest.