onverwachts zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Unbleaceble, 11 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unbleaceble

Unbleaceble Nieuw lid

16 jan 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had zomervakantie van mijn school en ben veel op vakantie geweest. Ik had elke keer mijn spulletjes mee voor mijn verwachte menstruatie die maar uitbleef. I.v.m. de vakanties ben ik dit hierdoor helemaal vergeten.. ik bedoel, ik zit gewoon aan de pil enzz.. en dus kwam ik een maand later erachter dat ik weer ongesteld moest worden. Toen dacht ik heeee... Wanneer was de laatste keer nou eigenlijk? Dus maar een test gedaan en ja hoor binnen 5 sec. Dik positief. Mijn vriend was helemaal enthousiast en k kon op dat moment eigenlijk alleen maar huilen. Een week later hebben we een echo gekregen. Ik was al dik 7 weken zwanger. na die echo waren we beide zo super trots en blij. Over een dikke week krijgen we weer een echo. Ik ga een jaar uit school ondat ik in examens zat. Ben zelf 21 en mijn vriend 27. Gelukkig hebben we al een eigen huis en stabiele relatie van 4 jaar. Onze ouders/broer en zussen zijn super trots en ook wij zijn nu enorm blij met ons wondertje! Spannend. Kan niet wachten tot over een dikke week!!

2. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje! <3

3. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0