Jaaa Puk het is gelukt woooowwww wat zie je dat goed...oooo mijn buik kriebelt helemaal...ik ben maandag als we de echo hebben 10 weken en 5 dagen dus krijgen oook ons beebje zo mooi te zien..wat een verschil zeg (zie mijn echo met 6 weken en 5 dagen in mijn album)...ooooohhh is het al maandag?? @Bloem Ook even bij jou gespiekt..wow wat zie je beebje goed zeg!! Ooo ik heb er zin in!! Volgens mij komt dan het besef ook meer als je een beeld hebt hoe het beebje eruit ziet in je buik
Jaaa heeel lief..snap dat je er steeds naar kijkt! Had ik al met de eerste echo terwijl je daar weinig op ziet haha.. zo gaaf om te zien hoe die er uit ziet..dan wordt het nog echter!
Heee PUCK !!!!!!! JEETJEEEEEEEEEE wat een mooie echo!!!! Wat geweldig om te lezen dat je echo goed was, en die foto's ... heb er geen woorden voor! Echt super mooie echo foto's voor 10 weken hoor! Die ene dat hij/zij je aankijkt ... ben er stil van! Meid echt super super super super super gefeliciteerd! Heeee heerlijk, wij allebei weken in de stress gezeten en nu samen helemaal opgelucht! Geniet er maar van, en kijk gewoon lekker HEEL DE DAG naar je kleintje haha..... Dinsdag heb ik een echo bij de verloskundige en gelijk bloed afname voor de combinatie test, daar heb ik voor gekozen. Wanneer ik het hartje dan nog steeds zie kloppen ben ik pas opgelucht. Dan ben ik bijna 11 weken en dan heb ik er wel vertrouwen in! Heb inmiddels 3 echo's gehad met kloppende hartjes bij de gyn en nog blijf ik doodsbang haha. Maar goed, ik hang heel de dag boven het toilet om te kotsen haha dus wat dat betreft zit het nog wel goed! Nou meid, we kunnen weer lekker kletsen hihi .... En nogmaals, super mooie echo's !!!! Doeiiiii liefs van Kelly xxx
Hey Kelly!!! Ja, achteraf lachen he! Maar ben zo blij dat alles goed is! En vond het zo bijzonder, die echo.. Kreeg echt een brok in mijn keel. Kan niet wachten tot mijn buik gaat groeien. En zo duidelijk die echo... wauw.. Maar ik denk dat dat o.a kwam omdat het een inwendige echo was, dus de vk zat er maar een paar cm vanaf. De afstand vanaf de buitenkant is groter en dan zit er meer weefsel tussen, dus volgens mij is het dan iets onduidelijker. Maar goed... Ben echt heel erg opgelucht en op de dagen dat ik me goed voel, geniet ik volop! Hoop dat dat er gauw meer worden. Super ook dat met jou alles goed gaat!!! Heerlijk steeds die echo's met kloppende hartjes! Kan er maar niet over uit! Gaat volgens mij helemaal goed komen met ons ! Liefs, Puck
Hee Puck! Nou vandaag had ik mijn 1e echo gewoon weer bij de verloskundige. Dit werd dus de 4e echo al haha, en weer alles goed. En wat het allermooiste was...... het bewoog en op een gegeven moment echt een paar seconde achter elkaar "zwaaide" het naar ons. Zoooooooooo duidelijk een handje wat zo bewoog, werd er helemaal emotioneel van! Echt GE-WEL-DIG !!!! Ze hebben nu bloed afgenomen voor de combinatietest (daar heb ik voor gekozen) en volgende week vrijdag heb ik dan de nekplooimeting en uitgebreide 12 weken echo. Pfffff meid ben zo opgelucht alweer vandaag! Gewoon bijna 11 weken en het zit nog allemaal goed! Als ik volgende week vrijdag weer goed nieuws krijg dan sla ik helemaal los met kleertjes en spulletjes kopen! Heeeeeeerlijk hahahaha .... Om te beginnen ga ik aanstaande zaterdag naar de jonge gezinnenbeurs in Utrecht. Is altijd zo leuk, ben er wel vaker naartoe geweest. Wanneer je zwanger ben is het helemaal leuk om daar te lopen! Ook iets voor jou misschien? xxx Kelly
Super al die leuke echo verhalen. Maar ik zit dan toch raar in elkaar geloof ik. Ik heb nu twee echo's gehad, een met 8 en een met 12 weken. Eigenlijk doet het me weinig. Ja leuk , en goed om te zien dat het er goed uitziet, maar laat me het hartje horen kloppen en de tranen biggelen over mijn wangen. Ik had dat ook bij de andere twee kinderen. Toch gek???
Hoezo zit jij dan raar in elkaar? De rest heeft dat toch precies hetzelfde? Zien of horen, maakt niks uit! Het is allemaal even bijzonder!
@Kelly, Das toch ook wel weer lekker zeg, al die echo's! Ik moet nu gewoon tot de 20 wkn echo wachten... En dat duurt nog zooooooooooo lang!!! Hahah! Wij doen trouwens die testen niet, hebben we niks aan. We komen het vanzelf te weten als het niet goed is en weghalen doen we toch niet. Er zit bij ons ook niks in de familie, dus de kans is dan ook kleiner. Dat bewegen is inderdaad zo leuk op de echo! Ons kleintje bewoog en spartelde heel hard, was echt heel druk, draaide steeds. En dan vind ik het zo gek dat je er gewoon niks van voelt! Die jonge gezinnenbeurs lijkt me inderdaad wel heel leuk, maar helaas kan ik zaterdag niet. Is er nog een keer vaker zoiets dat je weet? Of weet je waar ik dat kan vinden? Lijkt me echt wel heel leuk zeg!
Bijzonder is dat, de eerste keer dat je je kind ziet. tijdens de echo heb ik me groot kunnen houden en was ik alleen maar blij, maar na de echo stonden we op de lift te wachten en toen moest ik ineens heel hard huilen. mijn vriend wist even niet wat er gebeurde Tja en dan is het echo centrum ook nog gelegen in een hotel en moet je langs de recpetie met je rode oogjes terwijl er net een grote groep incheckt Ik vond die van ons net een jumping jellybean. hij was allemaal aan het springen. Het blijft een wonder om zo vroeg al zo'n compleet mensje te zien! Iedereen heel veel plezier en geniet ervan!!!
Ik snap je helemaal! Het is ook zoiets prachtigs... Ik heb inmiddels 3 echo's gehad en iedere keer heb ik een paar traantjes weggepinkt. De eerste (al bij 8 weken) was het meest indrukwekkend eigenlijk, ik heb namelijk in 2008 en 2009 een miskraam gehad en beide keren kregen we een echo waarop we dus niets zagen, geen kloppend hartje of wat dan ook en toen we dit dus nu de eerste keer kregen was het gelijk zoooooo mooi dat we een kloppend hartje zagen! Het voelde ook allemaal gelijk anders deze keer dus we waren zo gelukkig. De 20-weken echo was ook geweldig, en tegelijkertijd ook super spannend (ik val in een risicogroep omdat ik 'al' 39 jaar ben) dus daar moest ik ook echt wel even een traantje laten toen bleek dat alles goed was. Geniet ervan, het is zoiets moois en het is helemaal niet suf dat je je zo voelt!
Hee Puck, Die beurs is 4 dagen hoor! Het begint morgen (donderdag dus) en de laatste dag is zondag. Donderdag en vrijdag is het tot 21:00 zelfs. Anders moet je even kijken op www.jongegezinnenbeurs.nl Echt super leuk, een dagje uit helemaal in het teken van zwangerschap en jonge kinderen! Echt een aanrader! xxx Kelly
Hey Kelly, Hoe was de beurs zaterdag? Ik kon helaas al die dagen niet. Maar ik ga denk ik in februari naar de 9maandenbeurs. Lijkt me wel heel leuk! Hoe is het verder met jou? Hier gaat het nog steeds hetzelfde. Rustig aan doen, gaat het beste. Werken is een crime. Moet veel staan en lopen, dus na een ochtend heb ik het wel gehad. Verder gaat het goed. Donderdag controle VK, ook even vragen over mijn suiker. Heb zo'n dorst laatste tijd, vooral 's avonds. Zag al een topic daarover en ben niet de enige, dus zal wel meevallen, maar voor de zekerheid even vragen.
he puck en kelly!! wat leuk om te horen dat jullie de echos hebben gehad en dat alles goed is te zien!! en puck wowie!! wat een geweldige foto van je echo..!! genieten ervan meiden!!
Hey!! Dank je wel!! Geniet er zeker van, tussen de moe- en misselijkheid door haha! Maar hoe is het met jou dan? xxx