hallo dames ik heb gister mijn echo gehad,,, mijn vk zei misschien in een flits een boontje te zienn mijn bm ligt gekanteld. zelfs inwendig is het moeilijk te zien nu maak ik me erg zorgen dit is de echo View attachment 279296
Hmmm.. als ik uitvergroot zie ik wel wat oneffenheden in het gele rondje zitten ... helemaal tegen de rechter wand aan en bij het witte kruisje onderin View attachment 279311
is bijna onmogelijk om te zeggen dat dat wat is ik heb veel echos gezien van dit termijn en ik had gehoopt een boontje te zien
Ik die inderdaad ook alleen een vruchtzakje. Bij mij was er met 6wk alleen een stipje te zien,maar deze was wel uitwendig. Wanneer heb je weer een echo?
ps .. mijn echo zag er exact zo uit met 6 weken .. pas een week later een vruchtje (nog wel tegen de wand aan "geplakt") van 7 weekjes oud en een kloppend hartje! ik zie dat jouw vruchtzak de afmetingen heeft van 6+3 weken .. de mijn had met 6 weken een afmeting van 5 weken, dus ik had ook flinke schrik .... maar is gelukkig helemaal goed gekomen! Ik ga er bij jou ook vanuit dat het vruchtje helemaal tegen de wand nog aanzit en daarom moeilijk/niet te zien was. Waarom zou je trouwens niet korter zwanger kunnen zijn??? Weet je de innesteling op de dag af dan ??