al iets te zien op echo...?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door happy2012, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Hoi Ladies, ik was vrijdag in het ziekenhuis voor een inwendige echo, aangezien ik na het stoppen vd pil al 10mnd geen menstruatie heb. Nu was ik vandaag bij de gyn en kreeg ik primolut voorgeschreven om een menstruatie op te wekken. Wel werd me heel nadrukkelijk gezegd eerst een zw.test te doen. Nu blijkt daaruit TOTAAL ONVERWACHT...1-2 weken zwanger. Is het mogelijk dat de artsen dat al op de echo s hebben kunnen zien en daarom het testen zo benadrukten?? even nieuwsgierig..

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Op de echo zie ja dan volgensmij alleen verdikt baarmoederslijmvlies. je zal nu dan waarschijnlijk net 4 weken zijn.

Gefeliciteerd in ieder geval! wanneer mag je nu terug voor een echo?

3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Het hangt er van af hoe ver je bent. Rond 5 weken kunnen ze soms al wel een vruchtzakje zien meende ik. Bij mij in elk geval wel. Bij 6 weken is er al een kloppend hartje!

Gefeliciteerd in elk geval!

4. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Spannend! Zou helemaal super zijn! Het kan dat ze wat zien maar dat weet ik niet. Weet wel dat als je nu tussen de 3 en 4 weken ben je nog geen vruchtje ziet

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als ze dat hadden gezien, dan hadden ze dat echt wel gezegd hoor! Dan had je helemaal geen recept meegekregen!

Je bent dus net 4, misschien vijf weken zwanger. Dan zie je nog niet zo veel op een echo...
    Van harte! Hoop dat je snel weer een echo hebt, met een mooi kloppend hartje!!!

6. Ior

Ior Niet meer actief

wow, gefeliciteerd :D
    Hier ongeveer hetzelfde gehad.
    ik had 12 sept een inwendige echo, en provera meegekregen, maar niets gehoord over testen van te voren. Bij mij was ook alleen verdikt slijm te zien. Toen werd ik maar niet ongesteld na de provera, dus toen pas getest op 27 sept. Test staat wel in mijn album :D
    nu as maandag een echo om te kijken hoe ver ik ben :D

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat een verassing!
    Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina