CHD bij 20 weken echo, en nu?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Heidezicht, Dec 29, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

Jul 20, 2020
    1,206
    1,156
    113
    Female
    Helaas hebben we gisteren slecht nieuws gehad bij de 20 weken echo. Ons kindje heeft een niet gesloten middenrif en het maagje ligt in de borstholte waar het de longen en het hart verdrukt. De komende dagen krijgen we verder onderzoek en dan zullen we vast ook meer te horen krijgen, maar ik ben benieuwd of er kennis en ervaring hiermee op dit forum aanwezig is.

Op basis van de kennis die wij nu hebben lijkt de toekomst niet heel rooskleurig. Wij willen ons kindje een eerlijke kans geven, maar vooral lijden besparen.

2. Cedi

Cedi Niet meer actief

Ik had nog nooit van CHD gehoord en ik kan je ook niet helpen, maar ik wil jullie wel veel sterkte wensen. Wat enorm zwaar voor jullie.

3. Nova87

Nova87 Actief lid

Feb 17, 2019
    284
    275
    63
    Female
    Heftig he? Mijn dochter is geboren met een rechtszijdige chd. Lever, darmen, galblaas in de borstholte en is daarom in Rotterdam geboren. Als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen!

4. Heidezicht

Heidezicht Fanatiek lid

Jul 20, 2020
    1,206
    1,156
    113
    Female
    Dankjewel @Nova87! Hoe kan ik je een berichtje sturen? Ik zou graag willen weten hoe het onderzoekstraject voor jullie verlopen is en hoe de eerste tijd was. Daarnaast ben ik benieuwd naar de effecten op de langere termijn, je dochter is bijna 4 aan je onderschrift te zien? Hoe is haar gezondheid nu?

5. Nova87

Nova87 Actief lid

Feb 17, 2019
    284
    275
    63
    Female
    Ik ga jou een prive berichtje sturen, dan zie je bovenin bij het envelopje een melding. Het is een heeeeeel lang verhaal ;)

Share This Page