He hallo, Allemaal heel erg bedankt voor de lieve reacties!! Ik merk dat na 12 weken het grootste gevaar geweken is en je het kan vertellen aan anderen, maar wie houd dat vol?? Haha bijna niemand van jullie dus. Moet zeggen dat ik het ook wel erg moeilijk vindt, maar wil er eerst zelf nog even aan wennen. Gr. a.s. mama Chantal (wat klinkt dat vreemd!)
Gefeliciteerd Chantal! Wij hebben het met 6 weken aan mijn ouders verteld, mijn schoonouders horen het zodra ze terug zijn van vakantie en we ze weer zien (over de telefoon vinden we niets) en ik heb het 2 vriendinnen verteld. Geniet ervan!
Gefeliciteerd! Wij hebben het na een paar dagen aan beide ouders verteld en eigenlijk heel langzaam wat meer mensen in de weken erna! Liefs, DAGDAG
Inmiddels hebben wij het ook aan de ouders verteld! We konden het echt niet voor ons houden. Je bent zo blij en dan kan je dat niet laten blijken. Je zit ook met vragen die je graag aan de a.s. oma's wilt vragen. Nogmaals bedankt voor alle felicitaties. groetjes Chantal