na 5 jaren tobben met n buitenbaarmoedelijke zwangerschap en 6 iui`s verder,zijn we eindelijk zwanger geworden,ik kon t niet geloven,er waren in de loop van de tijd al zoveel wolkjes aan je voorbij gegaan,dat je t niet beseft dat je grote droom is uitgekomen,je wens is vervuld en die grote leegte is gevuld!maar na 3 onzekere maanden durf ik nu te gaan genieten van de komende maanden,maar we zijn er nog niet,maar toch blijf ik positief,ik heb al n aantal echo`s gehad en zeker de laatste met 12 weken deed me wel erg beseffen van :er zit al n klein compleet mini mensje in mijn buik met zn beentjes al in de lucht,ik was er helemaal van ontroerd,zo gelukkig en nog steeds!
Fantastisch! Van harte gefeliciteerd! Heerlijk dat het gelukt is en dat je er nu van kan genieten!! Hele fijne zwangerschap toegewenst! Liefs, DAGDAG
Meid, wat heerlijk voor jullie dat het eindelijk is gelukt! Geniet van je kleine mensje in je buik! Liefs, Anouk.
van harte Beavis!! Heerlijk dat het nu eindelijk zover is en je aan het eind van het jaar jullie kleine in je armen mag sluiten. Karin