Meiden volgends mij ben ik weer zwanger ! Kunnen jullie nog even meekijken ? Het enige wat mij een beetje zorgen maakt is dat ik een beetje roze/gelig slijmerige afscheiding heb. En het lijkt wel of ik een beetje menstruatie klachten heb. ik hoop dat het duidelijk is want het is erg lastig om een scherpe foto te nemen.
Ja, hij doet het, hoor. En ik zie duidelijk een teede streepje, ook al is hij lichter dan die ernaast. Zal ik het durven? Nou, heel voorzichtig dan....gefeliciteerd!
Hey linda! Ja hoor duidelijk! Ook van af hier alvast gefeliciteerd! Trouw je met dik buikie! HIhi Trouw je met z'n drietjes! Hebben wij ook gedaan ookal was onze zoon toen al 4 en half. Genieten ookal is het erg spannend!
JOehoeeeeeeeeeee ja meid ik zie ook een streep! En leuk hoor die vroege vrolijke wekker zo mag je me voortaan wel wekken hoor xxx
En uiteraard ook de felicitaties van mij! Geweldig is dat heh? Als je gaat testen en het is zover! Dat gevoel ken ik alsof ik het gister nog had! Ik wens je veel geluk toe meid! Groetjes Denise
Dank je wel meiden. Ik denk dat ik maar een zwanger banner ga aanmaken. Heb net nog een digitale CB gedaan en er kwam gelijk zwanger te staan ! Ik leef nu in een roes. Een hele mooie maar onwerkelijke roes !
Joehoeee meid! het is toch echt waar! een fijn en onwerkelijk gevoel he! hihi en me nu niet meer wakker smsen, alleen als je gaat bevallen en dat wandelen aan de zee doen we dan volgend jaar , als we allebei ons beebjes hebben