Ik had me zo voorgenomen om niet meer te piekeren over mijn Arbo bezoek morgen.........en vooral te denken aan de echo die ik daarna heb..... Ben vanmiddag met vrienden en hun 2 honden en mijn eigen hond naar het bos geweest, dacht lekker het hoofd te luchten zeg maar......... We waren er nog maar net en toen begon de vermoeidheid al toe te slaan Ben nu net thuis en wil alleen maar huilen maar hou me in omdat ik het gevoel heb dat als ik begin dat er dan helemaal geen houden meer aan is He gatver, schijt echt in mijn broek voor morgen..... Ik weet dat je van slag kunt zijn door de hormonen hoor, maar zijn er hier ook meiden die tijdens de zwangerschap echt tegen een depressie aan hingen? Tweifelden over van alles? Dat je overvallen word door een gevoel van intense moeheid en een soort van paniek? Ik weet af en toe gewoon niet wat ik mezlef aan moet en het zou al schelen als ik zou weten dat ik niet de enige ben die zich zo voelt........
Lieve Liliy, Tuurlijk ben je niet de enige. Ik heb ook mijn vlagen met paniek aanvallen, op het moment kan ik me redelijk weer tot orde roepen, en anders doet mijn man, zus of moeder dat gelukkig. Ik gebruik hiervoor SOS Resque Remedy. http://www.drogisterij.net/index.php?me ... rodindex=0 Dit helpt ook tegen twijfelen, iets waar ik ook erg goed in ben....helaas. Waarom moet je naar de Arbodienst? Maar laat je niet gek maken. Daarna heb je je echo, probeer aan de leuke dingen te denken. Veel succes. Liefs Jodi