Oh wat spannend zeg na een aantal vage testen had ik gisteren dan een knallende positieve test in mijn handen! Ik heb al 3 kindjes in de leeftijd van 13, 10 en 3 en nu dus nummer 4 op komst. Niet helemaal gepland maar meer dan welkom. Ik heb net even gekeken en mijn laatste menstruatie was 11 november, dus ben rond 18 augustus 2018 uitgerekend. Mijn man is helemaal Door het dolle heen, die vindt het fantastisch. Ikzelf moest even wennen aan het idee aangezien ik toch al 37 ben en mijn man 45, maar nu ik het idee heb laten bezinken ben ik er ook ontzettend blij mee. Minder blij met ik met de 24-uurs misselijkheid. Enige moment dat ik niet misselijk ben is als ik slaap. Zodra ik wakker word is het feest, niet echt dus...... Ik heb een braakfobie dus overgeven kan ik niet. Heb de hele dag een weeïg gevoel en krijg dat niet weg. Heel anders dan mijn andere zwangerschappen. Tips zijn dus meer dan welkom ! Groetjes Jamely1980
Gefeliciteerd!!! Tips heb ik niet voor je. Ik ben nooit misselijk geweest. Hopelijk gaat de misselijkheid snel over.
Gefeliciteerd!! Bij mij hielpen Suprimal (middel tegen reisziekte en vrij verkrijgbaar) en gembercapsules erg goed tegen de misselijkheid.
Bij mij werkt nux vomica erg goed, homeopathisch middel, maar dat moet wel bij je passen.. Je kan daar het best een homeopaat voor raadplegen, zelf erg goeie ervaringen mee!
Gefeliciteerd! Emesafene werkte bij mij heel goed! Ze adviseren om 3 pilletjes op een dag in te nemen, maar voor mij was 1tje voor het slapen gaan genoeg. Ook mag je geen auto rijden bij het gebruik ervan. Dit deed ik zelf wel, maar ik slikte 1 pil per dag en ik had geen bijwerkingen. Wat verder bij mij wel werkte is het eten van waterijsjes. Ik voelde me dan niet meer misselijk. Het verschilt namelijk per persoon, maar wie weet
Exact dezelfde ervaring! Raketjes waren heilig en na de zwangerschap lang niet kunnen eten door de associatie haha. Emefasene was mijn beste vriend, haalde de scherpste randjes ervan af
Gefeliciteerd! Leuk, een vierde Bij mij hielp eten en spugen dan was de misselijkheid tenminste voor een uurtje weer weg.. maar dus niet echt een optie voor jou. Sterkte, pittig met nog 3 kids.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Deze zwangerschap ben ik in het begin ook erg misselijk geweest. In het begin kon ik het onderdrukken met rennies. Daarna heb ik seabands gekocht en dat hielp echt. Vanaf 10 wkn was het over gelukkig.