wolly! gefeli! heel veel geluk en plezier en gezondheid en liefde voor jou en dat kleintje in je! je hebt het zo verdiend! liefs! klingel
Wolly super zeg! Gefeliciteerd! En kan je gevoel helemaal begrijpen heb hetzelf ook nog, probeer te genieten!
wolly van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ik zag altijd jou berichtjes staan met felicitaties ed en het is jou ook zo gegund nu mag jij ook lekker gaan genieten van het dikkebuiken geluk kuzz caro
Wolly, van harte gefeliciteerd ! Echt super leuk voor je. Geniet er van. Kan je het een beetje beseffen ? x Hope 76
Hallo Wolly, Wauw Wolly, wat geweldig goed nieuws. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Een hele fijne tijd gewenst en geniet ervan. Liefs Hummel.
jeetje meid ik schrik me een hoedje dat je zwanger bent super geweldig en ik meende nog wel dat je 1 dezer dagen voor die kijkoperatie moest zat net te dneken wanneer dat ook alweer was maar geweldig super dat je zwanger bent succes meid...en ik zal dit forum zeker in de gaten houden