Curves: Dames met ervaring

Discussion in 'De lounge' started by Rodayna, Aug 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Laat hier al je ervaringen met Curves achter.

Wat was je per maand kwijt aan kosten en heb je ook echt resultaat geboekt?

Ik ben me aan het orienteren op de periode na de bevalling om weer op me oude gewicht te komen en vraag me echt af, of dit helpt.

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik ben een keer langs geweest om informatie in te winnen, want het leek mij ook wel wat.
    Eerlijk gezegd vond ik het wel moeilijk te geloven dat je met deze sport echt kilo's kon verliezen, ik vond het er nogal suf uitzien... en niet iets waar nou je zweet van in je bilnaat loopt. Maar het schijnt dus echt wel te werken!

Al met al ben ik er niet mee begonnen, oa omdat ze 's avonds om 19.00 uur al sluiten. En ik kan vrijwel alleen 's avonds, dus dat ging niet door.

3. nense

nense Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,358
    0
    36
    Female
    Gelderland
    Vriendin van mij is bij Curves geweest, maar het had niet veel resultaat en ze zat meteen aan een jaarabonnement vast.

4. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Een vriendin van mij heeft er veel baad bij gehad maar hoe en wat nou precies durf ik niet te xeggen

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    me schoonmoeder betaalde voor mij dus weet niet hoeveel ze per maand kwijt was . Weet wel dat het duurder is dan een normale sportschool !

bij mij hielp het wel maar idd vond het behoorlijk suf .......ga dan liever naar een normale sportschool of lekker zelf hardlopen of fietsen !

en dat van een jaar abbo klopt of je moet een speciale aanbieding hebben , voormij een groot struikelblok vind het gewoon niet kunnen eingelijk.

6. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Dat jaarabbo is idd. al genoeg reden om niet te doen. Stel dat het niets uithaalt zit je nog aan zo een abbo vast.

jammer.

Share This Page